20برنامه به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر در آذربایجان غربی اجرا می شود


20برنامه به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر در آذربایجان غربی اجرا می شود

ارومیه- ایرنا- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی گفت: 20 عنوان برنامه به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر در این استان اجرا می شود.

سرهنگ جلیل وحیدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اهمیت برگزاری نشست‌های مختلف با محوریت رسانه در دفاع مقدس با حضور اصحاب رسانه، پیشکسوتان و اقشار 22 گانه بسیج افزود: این رویداد در روز نخست که به عنوان روز رسانه، دفاع مقدس و مقاومت نام گذاری شده است با محوریت بازخوانی کارکرد رسانه در آن ایام برگزار می شود.
وی حضور پرشور در نماز جمعه، عطرافشانی مزار شهدا، نواختن زنگ مقاومت در مدارس استان، برپایی صبحگاه مشترک با هدف نمایش وحدت نیروهای مسلح، برگزاری یادواره شهدای ارومیه، مراسم احیای شب‌های قدر در مزار شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، مسابقات رالی جانبازان با هماهنگی سه دستگاه اجرایی، برگزاری 11 عنوان برنامه محله محور در مساجد و محلات از برنامه های این نهاد مقدس است.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه خاطرات هشت سال جنگ تحمیلی برای همیشه در ذهن ملت ما ثبت شده است، گفت: این ایام یک فرصت مغتنم و ارزشمند برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های امروز و آینده است.
6009/7129

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا