نسل بعدی اس کلاس با کابین تسلا هماهنگ خواهد شد


نسل کنونی مرسدس بنز S کلاس حدود پنج سال است که در بازار حضور دارد اما تا حدود یک سال دیگر نسل جدید این سدان لوکس معرفی خواهد شد.

به گزارش «اخبار خودرو»، نسل کنونی مرسدس بنز S کلاس حدود پنج سال است که در بازار حضور دارد اما تا حدود یک سال دیگر نسل جدید این سدان لوکس معرفی خواهد شد چراکه سازنده آلمانی چند وقتی است در حال کار روی نسل جدید سدان پرچم‌دار خود بوده و آن‌را بسیار به خط تولید نزدیک کرده است. در نسل جدید S کلاس از شیوه طراحی تکاملی استفاده شده است. بااین‌حال تغییراتی مثل چراغ‌های جلوی باریک‌تر، چراغ‌های عقب افقی و سپر عقب جدید با سر اگزوزهای باریک ذوزنقه‌ای، S کلاس آینده را از سلف خود متمایز می‌کنند.
درمورد کابین نسل جدید S کلاس پیش‌ازاین تصاویری با پوشش‌های سنگین منتشر شده بود که جزئیات چندانی به‌جز نمایشگرهای بزرگ در آن‌ها مشخص نبود ولی حالا تصویر جدیدی از کابین این سدان لوکس آلمانی افشا شده است. با توجه به این تصویر، کابین S کلاس تغییرات و به‌روزرسانی‌های بیشتری را نسبت به بخش بیرونی خودرو تجربه کرده است. در اینجا بیش از همه صفحه‌نمایش بسیار بزرگ تبلت مانند سیستم اطلاعاتی-سرگرمی جلب‌توجه می‌کند که به سبک محصولات تسلا در میانه داشبورد و کنسول مرکزی خودرو قرار گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی