10 عطر مردانه ای که زنان را جذب می کند!!


10 عطر مردانه ای که زنان را جذب می کند!!

در یک تست جالب خانم ها بایستی از روی عطر بدن آقایان آنها را انتخاب می کردند. در میان آنها برخی از…

در یک تست جالب خانم ها بایستی از روی عطر بدن آقایان آنها را انتخاب می کردند. در میان آنها برخی از عطرها بودند که خانم ها را از خود راندند در حالی که برخی دیگر در لیست محبوب ترین ها قرار گرفتند که در این مطلب آنها را به شما معرفی می کنیم

عطرهای مردانه ای که خانم ها می پسندند

اکثر آقایان برای جلوگیری از بوی بد بدن از دئودورانت ها استفاده می کنند اما برای خوشبویی چه باید کرد؟ برای این که عطرتن مان دیگران را مست کند باید چه کنیم؟ در تحقیقات انجام شده از تعدادی خانم خواستند تا ترجیح شان را برای شریک زندگی از میان تعدادی مرد بیان کنند. در واقع خانم ها بایستی از روی عطر بدن آقایان آنها را انتخاب می کردند. در میان آنها برخی از عطرها بودند که خانم ها را از خود راندند در حالی که برخی دیگر در لیست محبوب ترین ها قرار گرفتند که در این مطلب آنها را به شما معرفی می کنیم.

بیشتر بدانید : 10 عطر برتر برند دیور Dior برای خانم های مشکل پسند و شیک پوش!!

در ابتدا جدولی از طبقه بندی عطرها، میزان اسانس و ماندگاری آنها را برایتان آورده ایم. همان طور که می دانید عطرها از ترکیبات اسانس مواد خام (گیاهان، مشک و…) و آب و الکل تشکیل شده اند. تفاوت عطر و ادکلن در میزان اسانس به کار رفته در آب و الکل درون آنها است. هر قدر میزان اسانس به کار رفته در عطر بیشتر باشد این عطر دوام و ماندگاری بالاتری دارد به طوری که عطرها بیشترین ماندگاری را، حدود 8 ساعت، دارند.

عطرها از نظر ماندگاری، دوام و میزان اسانس به کار رفته در آنها، به 6 دسته تقسیم می شوند:

Perfume : میزان اسانس به کار رفته 15 تا 25 درصد

Soie de Perfume: اسانس حدود 15 تا 18 درصد

Eau de Perfume: اسانس حدود 8 تا 15 درصد

Eau de Toilette: اسانس 4 تا 10 درصد

Eau de Cologne: اسانس 2 تا 5 درصد

Eau de fraiche یا Deodorant: اسانس کمتر از 3 درصد که همان اسپری ها هستند.

حال نوبت به معرفی محبوب ترین عطرها از نظر خانم ها می شود:

عطر Creed Aventus / Eau De Parfum
10 عطر مردانه ای که زنان را جذب می کند!!

اولین انتخاب اکثر خانم ها برای عطر مردانه، عطر کرید اونتوس بوده است. این عطر برای تمام فصول سال، و مصرف روزانه و شبانه، مناسب می باشد. غالب ترین اسانس این عطر ترکیب رایحه های شیرین و چوبی از جمله آناناس، درخت توس و مشک است که ماندگاری فوق العاده ای را نیز به همراه دارد.


عطر Paco Rabanne – 1 Million / Eau De Toilette
10 عطر مردانه ای که زنان را جذب می کند!!

عطر پاکو رابانا، وان میلیون، نه تنها در میان خانم ها محبوبیت زیادی دارد بلکه به سادگی نیز در فضا پخش و احساس می شود. این عطر ترکیبی از اسانس های دارچین، گریپ فروت، پرتقال خونی، نعناع، نعناع هندی و چرم است که تاثیر زیادی بر دیگران می گذارد. آن را برای میهمانی های شبانه، به خصوص اگر در فضایی باز برگزار می شود، مصرف کنید.

عطر La Nuit De L’Homme- Yves Saint Laurent / Eau De Toilette
10 عطر مردانه ای که زنان را جذب می کند!!

ترکیب اسانس های متضادی چون ترنج، اسطوخودوس، سرو و زیره رایحه ای ساخته که دیگران را وادار می کند بیشتر این عطر را استشمام کنند. پیشنهاد می شود که این عطر را برای میهمانی های عصرانه مصرف کنید. از آنجا که این عطر به خوبی دیگر عطرها در فضا پخش نمی شود، بهتر است که هر چند ساعت یک بار آن را تمدید کنید.

بیشتر بدانید : عطر را با 7 رایحه شادی بخش زیر بخرید

عطر Salvatore Ferragamo- F by Ferragamo Black / Eau De Toilette
10 عطر مردانه ای که زنان را جذب می کند!!

عطر سالواتوره فراگامو نه تنها یکی از بهترین بلکه از مقرون به صرفه ترین عطرهای مردانه می باشد. اسانس اسطوخدوس و تونکا از اصلی ترین اسانس های این عطر هستند که تاثیر فوق العاده ای بر دیگران می گذارند. ماندگاری این عطر 5 تا 6 ساعت است، به همین دلیل می توانید با خیال راحت آن را برای میهمانی هایتان مصرف کنید.

عطر Versace Pour Homme - Versace / Eau De Toilette
10 عطر مردانه ای که زنان را جذب می کند!!

اگر به اسانس های خنک بیش از شیرین علاقه دارید، این عطر با رایحه مرکبات برای روزهای بهار و تابستان شما بسیار مناسب است. از ترکیبات اصلی آن می توان به لیمو، شکوفه پرتقال، ترنج، سنبل، گل مریم، دانه تونکا، مشک، عنبر ، سدر و گل شمعدانی اشاره کرد. اگر به دنبال عطری برای محیط کار یا فعالیت های بیرون از خانه می گردید، ما این عطر را به شما پیشنهاد می دهیم.

عطر Bleu De Chanel - Chanel / Eau De Toilette
10 عطر مردانه ای که زنان را جذب می کند!!

اسانس چوب این عطر در کنار اسانس مرکبات رایحه ای تولید کرده که فوق العاده لوکس و فریب دهنده است. هر چه از مدت زمان این عطر روی بدن تان بگذرد، رایحه ای تیز و تندتر به خود می گیرد که خود یکی از دلایل تاثیرگذاری این عطر می باشد. این محصول را می توانید برای مصرف روزانه خود به خصوص در محیط کار بکار گیرید.

بیشتر بدانید : راهنمای خرید عطرهای مارک دار

عطر Thierry Mugler - A*Men Pure Malt - Eau De Toilette
10 عطر مردانه ای که زنان را جذب می کند!!

رایحه این عطر را هیچ کجای دیگر پیدا نمی کنید از این رو که ترکیبات پیچیده ای دارد. برای ساخت این عطر از روش های سنتی استفاده کرده اند و با ترکیب اسانس هایی چون بلوط، مالت، ادویه های تند و شیرین و چوب عطری تولید کرده اند که نه تنها تند و زننده نیست بلکه بسیار هم تاثیرگذار است. با زدن این عطر خودتان را از دیگران کاملا جدا خواهید کرد و در جمع خواهید درخشید. اگر چه این عطر برای موقعیت های مختلف مناسب است اما پیشنهاد می کنیم که آن را برای زمستان و پاییز، به خصوص برای مراسم شبانه، مصرف کنید.

عطر Versace Eros – Versace / Eau De Toilette
10 عطر مردانه ای که زنان را جذب می کند!!

اروس، الهه عشق است و همانطور که از نام این عطر پیداست، با عشق و علاقه در ارتباط است. اصلی ترین اسانس های آن وانیل، نعنا و دانه تونکا است که رایحه ای شیرین و مردانه به آن داده است. این رایحه یکی از پیچیده ترین ترکیبات را دارد که برای 4 فصل سال و هم مصرف روزانه و شبانه مناسب است. از نظر ماندگاری نیز این عطر بالاترین ماندگاری را دارد، به همین دلیل اگر می خواهید به مدت چند ساعت با عطر خود دیگران را تحت تاثیر قرار دهید، آن را به شما پیشنهاد می دهیم.

عطر Dior Sauvage / Eau De Toilette

10 عطر مردانه ای که زنان را جذب می کند!!

برند لوکس دیور هیچگاه در خلق محصولات خود به اشتباه نمی رود. این عطر نیز از آن دسته عطرهایی است که خانم های بسیاری به آن رای داده و آن را جزو یکی از جذاب ترین عطرها خوانده اند. اسانس های عنبر، فلفل و ترنج از قوی ترین رایحه های موجود در این عطرند که شما را در تمام روز خوشبو و شاداب نگه می دارند.

عطر Aqua Di Gio Profumo – Giorgio Armani / Eau De Toilette
10 عطر مردانه ای که زنان را جذب می کند!!

این عطر برای فصل های بهار و تابستان و حتی پاییز جان می دهد. به دلیل ترکیب اسانس هایی چون ادویه جات، مرکبات، شمعدانی، گل مریم، رزماری و نعناع هندی، شما می توانید هم در طول روز و هم در مراسم شبانه خود از این عطر استفاده کنید. یکی از ماندگارترین عطرهای مردانه، همین عطر است. با زدن آن به خود رایحه مدیترانه ای را به اطرافیان تان انتقال می دهید.


بیشتر بدانید : عطر لیلا حاتمی در فرانسه رونمایی شد + عکس

بیشتر بدانید : بهترین عطر زنانه برای هر موقعیت و هر زمانی!!

بیشتر بدانید : انتخاب عطر و همه آنچه در مورد آن باید بدانید!!

بیشتر بدانید : 15 عطر معروف دنیای مد!!!

بیشتر بدانید : این خصوصیات مردانه، زنان را جذب می کند!


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : زندگی ایده آل


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول