اجرای مسابقه «قرآن برای همه» در غرفه ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد


 اجرای مسابقه «قرآن برای همه» در غرفه ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد

حسینعلی‌پور با اعلام برگزاری مسابقه «قرآن برای همه» در غرفه ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در نمایشگاه قرآن، گفت: کرسی تلاوت نور ویژه کودکان و نوجوانان نیز در ایام نمایشگاه در این غرفه برپا است.

«رضا حسین علی پور» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، با اشاره به برگزاری مسابقه «قرآن برای همه» در غرفه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، بیان کرد: هر روز سوالاتی به صورت مکتوب در اختیار علاقمندان قرار می گیرد و آنان فرصت دارند با مطالعه قرآن، پاسخ ها را درج کنند.
مسئول غرفه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم افزود: قرعه کشی این مسابقه، ساعت ۱۱ شب همان روز انجام می شود و دست کم به پنج نفر از شرکت کنندگان، جوایز ارزشمندی اهدا می شود.
وی اضافه کرد: کرسی تلاوت نور ویژه کودکان و نوجوانان در ایام نمایشگاه قرآن در غرفه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد اجرا می شود و به همه کسانی که در این برنامه شرکت کنند، جوایزی اهدا می شود.
حسین علی پور تاکید کرد: محصولات و دستاوردهای ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در حوزه های قرآنی، فرهنگی، هنری، روستا و عشایر نیز در غرفه این ستاد در نمایشگاه قرآن کریم در معرض دید عموم قرار گرفته است.
پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بدر و ببر