خداحافظی زودهنگام دبیر فدراسیون تنیس روی میز


خداحافظی زودهنگام دبیر فدراسیون تنیس روی میز

دبیر فدراسیون تنیس روی میز یک ماه قبل از ماموریت اداری خود مرخصی گرفت و از جامعه تنیس روی میز خداحافظی کرد

خداحافظی زودهنگام دبیر فدراسیون تنیس روی میزبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تنیس روی میز؛ محمود نظری دبیر فدراسیون تنیس روی میز بعد از حدود چهار سال از جامعه تنیس روی میز خداحافظی کرد. ماموریت اداری نظری ۳۱ خرداد به پایان می‌رسید؛ اما یک ماه نیز قبل از اتمام ماموریت مرخصی گرفت و در نامه‌ای پایان خدمت خود را اعلام کرد.

وی در این نامه به موفقیت‌های تنیس روی میز اشاره کرد و نوشت:​ «خرسندم که به لطف خداوند بزرگ و تلاش جمعی، اکنون این ورزش در بین دیگر ورزش‌ها زبانزد و سربلند شده است. خوشحالم که در این مدت، نیرو‌های جدید، جوان و با انگیزه پینگ‌پنگی در همه بخش‌ها دیده شده اند و انشالله این روند استمرار می‌یابد.
خوشحالم که فدراسیون در سال‌های اخیر با استقلال کامل به انجام وظیفه پرداخته و اینک همکارانم هر کدام کانال‌های ارتباطی بسیار موثری را در سطوح بین المللی برای کشور به وجود آورده اند و این دوران طلایی با وفاق، همدلی، خرد جمعی و تربیت نیرو‌های جوان و کارآمد حاصل شده است.
خوشحالم که هیچگاه متکی به قدرت و لابی گری‌های رایج برای قرار گرفتن در سمت دبیری و هیچ سمت دیگری در زندگی نبوده ام و هرچه بوده اتکا به خداوند بزرگ و لطف قادر متعال بوده است. در زمان تصدی ام در سمت دبیری فدراسیون همواره با اتکا به افراد میانی و پایین دست این ورزش و همراه شدن با کف خانواده تنیس روی میز، در حد توان و اختیارات مدافع آن‌ها بوده ام.
خوشحالم که هرگاه در عرصه ملی و فدراسیونی مشغول به فعالیت بوده ام، به حول قوه الهی، نه قومیتی فکر و عمل کرده ام، نه استانی و باندی و نه به روایت عامه همشهری بازی یا رفیق بازی داشته ام.»
نظری در ادامه خود را بخشی از موفقیت‌های تنیس روی میز دانست و تاکید کرد دلبستگی به مناسب، انسان را از آزادگی دور می‌کند. وی همچنین به از دست دادن موقعیت‌های مادی و معنوی در این مدت اشاره کرد که باعث ظلم به همسر و فرزندانش شده است، به خصوص که با از وقفه چهار سال در کار خود (سازمان بنادر و دریانوردی) ​ در آستانه بازنشستگی، ​ متحمل مشکلات مالی، معنوی و امکاناتی می‌شود.
دبیر فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به عشق بی حد و حصر خود نسبت به تنیس روی میز تاکید کرد: «مدیریت یعنی کسب مدال تیمی جوانان در آسیا و مدال انفرادی در بازی‌های آسیایی، مدیریت یعنی به دسته برتر جهان رفتن، مدیریت یعنی کسب سه سهمیه المپیک، مدیریت یعنی سهمیه المپیک جوانان، مدیریت یعنی مشارکت در تیم‌های منتخب قاره، مدیریت یعنی کسب مدال‌های متعدد بین المللی در پسران و دختران.
مدیریت یعنی نگاه برابر، رشد بی سابقه، ایجاد خودباوری و انگیزه‌های مضاعف در بین دختران این ورزش، مدیریت یعنی بهترین کاربری از ابنیه و زیر ساخت‌های موجود، توسعه و تجهیز و افزایش امکانات، مدیریت یعنی جرات انجام تغییرات ساختاری در سیستم‌های اداری و فنی، مدیریت یعنی توسعه فنی و افزایش جمعیت این ورزش در همه رده‌های سنی ۵ تا ۸۰ سال، مدیریت یعنی مشارکت نزدیک به ۸۰ درصدی استان‌ها در میزبانی مسابقات و اردو‌های ملی، مدیریت یعنی پخش مستمر تلویزیونی مسابقات پسران و دختران، مدیریت یعنی جذب اسپانسر‌های واقعی، مدیریت یعنی تربیت و افزایش نیرو‌های انسانی متخصص در سطوح ملی و بین المللی، مدیریت یعنی نترسیدن از به کارگیری نیرو‌های متخصص و حتی رقیب در کنار خود، مدیریت یعنی عدم وابستگی سیستم به فرد، مدیریت یعنی معامله نکردن بر سر اصول، مدیریت یعنی برقراری سلامت مالی و اخلاقی در سیستم تحت نظر، مدیریت یعنی با دوستان مروت و با دشمنان مدارا، مدیریت یعنی خود را وقف مسئولیت پذیرفته شده و خدمت به جامعه پینگ‌پنگ کردن.
با پیشوند‌هایی همچون مهندس، دکتر و تبلیغات رسانه ای، بزرگنمایی‌های کاذب، تخریب و کوچک‌شمردن دیگران نمی‌توان ادعای مدیریت داشت. با دست آورد‌هایی که بخشی از آن را بر شمردم، از اهالی این ورزش درخواست می‌کنم، در ادامه نیز به مدیریت این فدراسیون که چنین افتخاراتی را برای خانواده تنیس روی میز به ارمغان آورده، بیش از گذشته کمک کنند.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش