بالغ بر 12 هزار نفر از برنامه های هفته قرآن و عترت جنوب کرمان، بهره مند شدند


بالغ بر 12 هزار نفر از برنامه های هفته قرآن و عترت جنوب کرمان، بهره مند شدند

حسین اسحاقی، گفت: در دومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان، برنامه هایی در حوزه قرآن و عترت برگزار شد و بالغ بر 12 هزار نفر از برنامه های این هفته بهره مند شدند.

«حسین اسحاقی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، با اشاره به آئین اختتامیه دومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: هفته قرآن و عترت جنوب کرمان از سری برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان است که از (25 اردیبهشت) لغایت (30 اردیبهشت) در جنوب کرمان برگزار شد.

حسین اسحاقی، ابراز داشت: در این دوره از هفته قرآن و عترت ، شرکت کنندگان در 10 رشته قرآنی به رقابت پرداختند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، اضافه کرد: برنامه های دومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان در رشته های حفظ، تلاوت، ترتیل، آواها و نغمه ها، فیلم، عکس، تئاتر خیابانی و کارگاه عملی هنرهای تجسمی برگزار شد.

وی، عنوان کرد: بالغ بر 200 اثر با موضوع قرآن و عترت توسط هنرمندان تولید شد و در مجموع 2 هزار نفر از هنرمندان و فعالان قرآنی در این دوره از مسابقات دومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان شرکت کردند.

اسحاقی، بیان داشت: به منظور اجرای عدالت در برگزاری برنامه های این هفته، در هر یک از شهرستان های جنوب کرمان، یک برنامه اجرا شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، با بیان این مطلب که استقبال از برنامه های این هفته، در جیرفت و سایر شهرستان های جنوب کرمان بی نظیر بود، ابراز داشت: بالغ بر 12 هزار نفر از مردم جنوب کرمان به طور مستقیم از برنامه های دومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان بهره مند شدند.
وی، اضافه کرد: تئاتر خیابانی، برنامه ای بود که در جیرفت و سایر شهرستان های جنوب کرمان مورد استقبال بی نظیر مردم قرار گرفت.
اسحاقی، اظهار کرد: مایه خوشحالی است که تئاتر خیابانی در جیرفت و سایر مناطق جنوب کرمان جایگاه خود را در بین مردم پیدا کرده است و مورد استقبال مردم این منطقه قرار گرفته است.

گفتنی است؛ امشب آئین اختتامیه دومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان، در سالن مداحی پور شهر جیرفت برگزار شد.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش