سرانجام تلخ بازی با ترقه نوجوان مالزیایی +عکس


سرانجام تلخ بازی با ترقه نوجوان مالزیایی +عکس

انفجار ناگهانی ترقه در دست نوجوان مالزیایی حادثه‌ای دردناک را برای او رقم زد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، انفجار ناگهانی ترقه در دست نوجوان مالزیایی حادثه‌ای دردناک را برای او رقم زد. "سیافیق هایکل شاهارودین" ۱۳ ساله بر اثر انفجار ترقه تمام انگشتان یکی از دستانش را از دست داد. انفجار ناگهانی ترقه منجر به از دست دادن تمام انگشتان دست راست این نوجوان شد. این حادثه هنگامی رخ داد که این نوجوان در بیرون از منزل به همراه پسرعمویش با ترقه در حال بازی بود. این حادثه در یکی از مناطق ایالت "ترنگانو" واقع در شمال مالزی رخ داد.

سرانجام تلخ بازی با ترقه نوجوان مالزیایی +عکس

"زینب موحد"، مادر ۴۰ ساله این نوجوان پس از آنکه صدای فریاد‌های پسرش را از بیرون از خانه شنید بلافاصله خود را به او رساند. در لحظه وقوع حادثه پسرعموی این نوجوان نیز در نزدیکی او حضور داشت. سیافیق بلافاصله با آموبلانس به بیمارستان "بسوت" منتقل شد و دستش که به شدت آسیب دیده بود توسط پزشکان مورد جراحی قرار گرفت. در یکی از تصاویری که منتشر شده است این نوجوان را در حالی که در بیمارستان بستری است نشان می‌دهد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی، مسئولان مالزیایی ترقه‌ها را در ردیف "وسایل انفجاری " قرار داده اند. در این کشور افراد در صورت دستگیری به تحمل یک ماه زندان یا پرداخت ۱۹ یورو جریمه محکوم می‌شوند. تنها دو برند که وسایل آتش بازی کوچک تولید می‌کنند مجوز فروش محصولات خود را در مالزی دارند.

انتهای پیام/

وسوسه بازی با ترقه غیرمجاز حادثه ساز شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !