لندروور نسخهٔ فیسلیفت شدهٔ دیسکاوری اسپرت را با طراحی جدید، تکنولوژیهای ارتقاءیافته و پیشرانههای دوستدار محیطزیست برای مدل 2020 معرفی کرده است. با نگاهی به دیسکاوری اسپرت جدید فوراً میتوان متوجه شد که در آن از نسخهای تکامل و پالایشیافته از طراحی قبلی استفاده شده است. درنتیجه، تغییرات ظاهری خودرو جزئی هستند اما بااینحال سپرهای اصلاحشده، چراغهای LED بازطراحی شده و جلوپنجرهٔ جدید جلبتوجه میکنند. برای این ماشین رینگهای جدیدی از 18 تا 21 اینچی هم ارائه شده است.
بهروزرسانیها در داخل دیسکاوری اسپرت هم ادامه پیدا کرده بهگونهای که در اینجا غربیلک فرمان سه پرهٔ جدید، کنسول تجدیدنظر شده با کنترلرهای لوکستر و متریال باکیفیتتری دیده میشود. در کابین این کراساوور جدید همچنین یک صفحه آمپر دیجیتالی و نسخهٔ مدرنتری از سیستم اطلاعاتی-سرگرمی Touch Pro هم ارائه شده است. علاوه بر این، دیسکاوری اسپرت به صندلیهای جدیدی هم مجهز شده که وعدهٔ بهبود راحتی و تطبیقپذیری را داده است درحالیکه صندلیهای عقب نیز حالا قابلت خواباندن با نسبت 40:20:40 را پیدا کردهاند که ترکیببندی صندلیها را به 24 نوع مختلف افزایش داده است.
لندروور برای دیسکاوری مدل 2020 مجموعهای از آپشنهای جدید مثل ماساژور صندلیهای جلو و شارژر بیسیم گوشیهای هوشمند را در نظر گرفته درحالیکه یک آینهٔ عقب هوشمند هم برای آن ارائه شده است. با فشردن یک دکمه، این آینه به یک نمایشگر HD تبدیل میشود که تصاویر زندهٔ عقب را از یک دوربین نصبشده بالای شیشهٔ عقب گرفته و به نمایش درمیآورد. این سیستم میدان دید گستردهتری نسبت به آینه داشته و در شرایط نور کم دید بهتری را فراهم میکند. علاوه بر این، این ماشین به سیستم دید زمین هم مجهز شده که با استفاده از دوربینها، نمای 180 درجهٔ مجازی از زیر خود را ایجاد میکند.
همانند نسل جدید رنجروور اووک، دیسکاوری اسپرت مدل 2020 هم روی معماری عرضی پریمیوم لندروور (پلتفرم PTA) ساخته شده که اساساً نسخهٔ بروز شدهای از پلتفرم D8 قبلی است. این پلتفرم جدید 13 درصد مستحکمتر از نمونهٔ قبلی بوده و سابفریم محکمتری دارد که موجب کاهش ورود سروصدا و لرزش به داخل کابین میشود. علاوه بر این، لندروور برای دیسکاوری اسپرت جدید تکنولوژی 48 ولت و سیستم هیبریدی خفیف را هم ارائه کرده است.
دیسکاوری اسپرت مدل 2020 در ایالاتمتحده فقط با یک پیشرانهٔ 2 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ بنزینی عرضه میشود که البته این موتور در دو سطح قدرت مختلف قابل انتخاب است. نسخهٔ اول 250 اسب بخار قدرت داشته و از سیستم هیبریدی خفیف بیبهره است اما نسخهٔ دوم به سیستم هیبریدی خفیف مجهز بوده و 300 اسب بخار قدرت دارد. این سیستم هیبریدی از یک ژنراتور یکپارچه با استارت استفاده میکند که انرژی جنبشی تولیدشده در هنگام کاهش سرعت را بازیابی میکند. این انرژی در یک باطری که در زیر کف خودرو نصب شده ذخیره میشود و در هنگام شتاب گیری عملکرد خودرو را افزایش میدهد.
در بریتانیا و سایر بازارهای اروپایی اما برای کراساوور کامپکت لندروور یک پیشرانهٔ 2 لیتری چهار سیلندر توربودیزل در سه سطح قدرت مختلف ارائه میشود. نسخهٔ پایه که فاقد سیستم هیبریدی خفیف است، 150 اسب بخار قدرت و 380 نیوتن متر گشتاور دارد اما دو نسخهٔ بعدی هردو به سیستم هیبریدی خفیف مجهز هستند. این دو نسخه به ترتیب 180 اسب بخار قدرت و 430 نیوتن متر گشتاور و 240 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور تولید میکنند.
در بازار اروپا در کنار این موتور دیزلی، موتور 2 لیتری چهار سیلندر بنزینی هم با دو خروجی مختلف شامل 200 اسب بخار قدرت و 320 نیوتن متر گشتاور و همینطور 250 اسب بخار قدرت و 365 نیوتن متر گشتاور ارائه میشود که هردو نسخه به سیستم هیبریدی خفیف مجهز هستند. دیسکاوری اسپرت مدل 2020 همچنین به مجموعهای از سیستمهای کمکراننده مثل کروز کنترل تطبیقی با کنترل فرمان، سیستم حفظ حرکت میان خطوط و ترمز اضطراری خودکار هم مجهز شده است. نسخهٔ فیسلیفت شدهٔ دیسکاوری اسپرت در بریتانیا از هماکنون با قیمت پایهٔ 31,575 پوند قابل سفارش است اما تا پیش از تابستان در بازار ایالاتمتحده عرضه نخواهد شد.