زمان انتشار بروزرسانی اندروید Pie برای سه گوشی گلکسی M10، M20 و M30 اعلام شد


زمان انتشار بروزرسانی اندروید Pie برای سه گوشی گلکسی M10، M20 و M30 اعلام شد

سامسونگ امروز به صورت رسمی تاریخ انتشار بروزرسانی اندروید 9 را برای گوشی‌های هوشمند M10، M20 و M30 اعلام کرد.

سامسونگ امروز به صورت رسمی تاریخ انتشار بروزرسانی اندروید 9 را برای گوشی‌های هوشمند M10، M20 و M30 اعلام کرد.

اگرچه گوشی‌هایی نظیر گلکسی A30 و A50 در زمان عرضه از سیستم عامل اندروید Pie بهره می‌بردند اما سامسونگ گوشی‌های گلکسی M10، M20 و M30 را همراه با اندروید 8 یا Oreo روانه بازار کرد. این در حالی است که این محصولات درست یک هفته پیش از دو گوشی A30 و A50 عرضه شدند. در آن زمان اعلام شد که این سیستم عامل نه چندان بروز، یکی از مهم‌ترین معایب این گوشی‌های عالی است. با این وجود سامسونگ در زمان معرفی این محصولات به کاربران قول داد که بزودی بروزرسانی ارتقا به نسخه جدید از این سیستم عامل را در اختیار آن‌ها قرار دهد.

سامسونگ پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد در ماه آگوست این بروزرسانی را برای این سه گوشی هوشمند منتشر کند اما این اتفاق رخ نداد. این شرکت اکنون اعلام کرده است که بالاخره قصد دارد در تاریخ سوم ژوئن (13 خرداد) این بروزرسانی را در اختیار کاربران این محصولات قرار دهد.

انتشار این اطلاعات از سوی سامسونگ از این بابت عجیب به نظر می‌رسد که این شرکت تاکنون به ندرت یک تاریخ دقیق برای انتشار بروزرسانی های اندروید اعلام کرده است. در اصل از آخرین باری که این اتفاق رخ داده است چند سال می‌گذرد. سامسونگ در سال‌های دور یک تاریخ دقیق برای انتشار بروزرسانی‌ های اندروید برای گوشی‌های پرچمدار خود اعلام می‌کرد و در انتها نیز نسخه نهایی از این بروزرسانی ها با تاخیر چند ماه به دست کاربران می‌رسید. با وجود این می‌توان گفت که در طی سال‌های اخیر انتشار این بروزرسانی ها سرعت بیشتری به خود گرفته است.

هنوز مشخص نیست که این بروزرسانی جدید چه قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدیدی را به این گوشی‌های هوشمند اضافه می‌کند، اما انتظار می‌رود کاربران این دستگاه‌ها بتوانند پس از نصب این بروزرسانی، به تمامی ویژگی‌های رابط کاربری جدید One UI دسترسی پیدا کنند.

چندی پیش اطلاعاتی منتشر شد که نشان می‌داد سه گوشی گلکسی M10، M20 و M30 قرار است بروزرسانی ارتقا به سیستم عامل اندروید Q را هم دریافت کنند. به نظر می‌رسد فعلاً برای صحبت کردن در این مورد زود باشد. چرا که هنوز نسخه نهایی از این سیستم عامل منتشر نشده است و در صورت انتشار نیز، در ابتدا باید گوشی‌های پرچمدار سامسونگ نظیر گلکسی اس 10 به این نسخه جدید از سیستم عامل اندروید ارتقا پیدا کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403