آیا رضا کیانیان و ترانه علیدوستی پول‌های فاسد سریال شهرزاد را پس می‌دهند؟+فیلم


آیا رضا کیانیان و ترانه علیدوستی پول‌های فاسد سریال شهرزاد را پس می‌دهند؟+فیلم

حسنی نسب در برنامه صبح‌گاهی شبکه سوم سیما علیه عوامل «شهرزاد»، را عَمله و اکره پولشویی و فساد خواند! آقای کیانیان، خانوم علیدوستی، چرا ساکت شدید؟ مگر نمی‌گفتند هرچه قانون بگوید؟

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - نیما حسنی‌نسب منتقد سینما که بارها علیه جریان پول‌های کثیف مطالب متنوعی را به نگارش درآورد در برنامه صبح‌گاهی شبکه سوم سیما علیه عوامل «شهرزاد»، را عَمله و اکره پولشویی و فساد خواند! حسنی‌نسب در ادامه گفت: آقای کیانیان، خانوم علیدوستی، چرا ساکت شدید؟ مگر نمی‌گفتند هرچه قانون بگوید؟ این هم قانون! ما با عوامل شهرزاد ۱ کاری نداریم. چون در زمان ساخت فصل یک، همه محمد امامی و رضوی را به طور دقیق نمی‌شناختند.

بیشتر بخوانید:

حمید فرخ نژاد؛ رفیق محمد امامی و شریک دولت!

نیما حسنی نسب: منابع ارتزاق خیلی از سلبریتی‌ها فاسد است+فیلم

نیما حسنی نسب: فروشنده به شکل برخورنده‌ای می‌خواهد بگوید تباهی در همه جا ریشه دوانده است!

نیما حسنی نسب: فرهادی در حال خالی شدن است!

اما در زمان ساخت فصل‌دو دیگر همه می‌دانستند پول این سریال دزدی و آلوده است. در زمان فصل‌سه که اصلاً محمد امامی به علت فساد مالی داخل زندان بود! با این حال عوامل این سریال باز به همکاری با این افراد ادامه دادند و تمام و کمال پولشان را از آن‌ها گرفتند! عوامل شهرزاد برای آنکه نگویند عَمله و اکره‌ی پول‌شویی و فساد شده‌اند و ویترین و سوگولی این افراد بوده‌اند، در مقابل همه‌ی انتقادها فقط گفتند هرچه قانون بگوید! خوب، این هم قانون! عوامل شهرزاد انتقاد رسانه‌های مستقل را با شکایت پاسخ دادند اما الان زمان پاسخگویی خودشان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟