با احسان حدادی درباره پروین و حجازی و رمز قهرمانی فوتبال ایران در جهان!


با احسان حدادی درباره پروین و حجازی و رمز قهرمانی فوتبال ایران در جهان!

قهرمان پرتاب دیسک ایران که جزو محبوب‌ترین ورزشکاران ایرانی است، درباره فوتبال، پرتاب دیسک و... حرف‌هایی شنیدنی به زبان آورد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک جهان امروز صبح میهمان برنامه سه کنج شبکه سوم سیما بود.

او در بخشی از حرف هایش درباره اینکه آیا پیشنهاد داشته تا به کشور دیگری برود و دیسک پرتاب کند، گفت: «نه پیشنهادی نداشتم ولی وقتی مدال جوانان را گرفتم دانشگاه برکلی به من پیشنهاد داد که بروم آنجا و تدریس کنم.»

احسان درباره لباس های خاصی که در مسابقات به تن می کند و نوشته چون ایران نباشد، تن من مباد، توضیح داد: «این لباس ها را به همراه یکی از دوستانم طراحی می کنم. کسی ما را ساپورت نمی کند. لباس های داخلی خیلی کیفیت آنطوری ندارد. عکس ها را هم خودم به عنوان طرح لباس انتخاب می کنم. پارچه را از بازار می خریم و کل کار را به همراه دوستم انجام می دهیم.»

او یک نظر جالب هم داشت: «متاسفانه اکثر جوانان ما مشکل حرکتی دارند. یعنی حرکت ها را اشتباه انجام می دهند. در اکثر رشته ها هم همینطور است. خیلی مهم است شما از پایه به جوان ها آموزش درست بدهی. دو و میدانی هم مادر تمام رشته هاست. شما شک نکنید اگر در دو میدانی سرمایه گذاری کنیم روزی حتی فوتبال مان قهرمان جهان می شود.»

حدادی در برنامه سه کنج روی بعضی تصاویر هم صحبت کرد. تصویر اول از ناصر حجازی و علی پروین بود که او گفت: «آقای پروین اسطوره هستند. آقای حجازی هم در قلب میلیون ها ایرانی هستند. بعد از اینهمه سال مردم در سالگرد ایشان باز می روند و ابراز و علاقه می کنند. خوب است که آدم ها اینطور باشند و بعد از مرگ شان هم آنها را دوباره دوست داشته باشند.»

او درباره رفاقت با کفاشیان و احسان پسرش گفت: «آقای کفاشیان از مدیران خوب ورزش است. امیدوارم هر جا هست سالم و سلامت باشد. الان از ورزش رفته است. ورزشی ها خاطرات خوبی از او دارند. احسان هم از دوستان قدیمی من است. اولین بار هم با هم به مسابقه بین المللی در سال 80 رفتیم.»

احسان در ادامه به نکته جالبی اشاره کرد: «من زیاد اسم فیلم ها و کارگردان ها در ذهنم نمی ماند ولی خیلی خوب شماره ها را حفظ می کنم. بالای 200 شماره تلفن را حفظ هستم.»

قهرمان پرتاب دیسک ایران همچنین خبر داد که طرح بعدی لباسش، طرح سر ستون های تخت جمشید است. احسان همچنین از نوشتن کتاب زندگی اش خبر داد و گفت: «من کتابم را شروع کردم. 18 سال است در ورزش هستم. 5،6 سال دیگر هستم. جوان بودم که آمدم و پیر می شوم و موهایم سفید خواهد شد، وقتی می روم.»

او درباره حضورش در سینما هم گفت: «راستش یک بار پیشنهاد داشتم. فیلمنامه را خواندم ولی پدرم دوست نداشت که وارد عرصه بازیگری شوم.»

252 43

کد خبر 1263428

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جذاب ترین بازیگران سینما که کراش همه اند + 16 استایل ترند و مدلینگی که ایسنتاگرام را تر...