کشته و زخمی‌شدن 10 طالب در کندهار


کشته و زخمی‌شدن 10 طالب در کندهار

در نتیجه یک عملیات تصفیوی توسط نیروهای قول اردوی 205 اتل در ولایت کندهار دست کم 10 تن از جنگجویان طالبان کشته و زخمی شده اند. مقام‌های نظامی می گویند، که در نتیجه یک عملیات تصفیوی توسط نیروهای قول اردوی 205 اتل، در ولسوالی خاکریز ولایت قندهار چهار تن از جنگجویان طالب به قتل رسیده وشش تن دیگر زخم برداشته اند. منبابع همچنان افزوده اند...

کشته و زخمی‌شدن 10 طالب در کندهار

در نتیجه یک عملیات تصفیوی توسط نیروهای قول اردوی ۲۰۵ اتل در ولایت کندهار دست کم ۱۰ تن از جنگجویان طالبان کشته و زخمی شده اند.

مقام‌های نظامی می گویند، که در نتیجه یک عملیات تصفیوی توسط نیروهای قول اردوی ۲۰۵ اتل، در ولسوالی خاکریز ولایت قندهار چهار تن از جنگجویان طالب به قتل رسیده وشش تن دیگر زخم برداشته اند.

منبابع همچنان افزوده اند که در نتیجه این عملیات ماین‌های کنار جاده ای طالبان نیز توسط نیروهای قول اردوی ۲۰۵ اتل تخریب گردیده اند.

ولایت استراتژیک کندهار در جنوب افغانستان از مراکز اصلی طالبان به شمار می رفت ولی در سال های اخیر و با عملیات هایی که جنرال عبدالرازق فرمانده پیشین پولیس بر علیه طالبان به راه می انداخت نفوذ طالبان در این ولایت بسیار کمتر شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی