ارائه 700 عنوان کتاب در نمایشگاه قرآنی کرمانشاه


ارائه 700 عنوان کتاب در نمایشگاه قرآنی کرمانشاه

کرمیان، گفت: نمایشگاه قرآنی کرمانشاه از امروز (چهارشنبه، 1خرداد) به مدت ده روز در مسجد معتضدی مهیای بازدید علاقه مندان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، «محسن کرمیان» امروز (چهار شنبه، ۱ خرداد) در آیین افتتاحیه نمایشگاه قرآنی کرمانشاه به خبرنگاران گفت: این نمایشگاه با حمایت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشارکت دستگاه های مختلف استان در مسجد معتضدی کرمانشاه دایر شده است.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه، افزود: این نمایشگاه با محوریت کتب و نرم افزارهای علوم قرآنی از (۱ تا ۱۰ خرداد) مهیای بازدید علاقه مندان است.

وی از عرضه ۷۰۰ عنوان کتب مذهبی، قرآنی، مفاتیح الجنان و نهج البلاغه و ادعیه، اظهارکرد: ترویج فرهنگ ناب قرآنی و اسلامی، ایجاد فضای معنوی در ماه رمضان، انس و الفت بیشتر اقشار مختلف مردم با کلام الهی از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

کرمیان، برگزاری این نمایشگاه را از برنامه های شاخص جشن رمضان در کرمانشاه برشمرد و ابراز کرد: همزمان با برگزاری این نمایشگاه، محافل انس با قرآن کریم، کرسی های تلاوت، اجرای تئاتر خیابانی، برپایی نشست های تخصصی، اجرای تئاتر خیابانی دینی و مسابقات قرآن و نهج البلاغه در سیمای استانی زاگرس پیش بینی شده است.

وی با اشاره به برپایی این نمایشگاه در قالب ۸ غرفه، بیان کرد: عرضه «کتب، نرم افزار و محصولات قرآنی»، آثار «محرق کاری» از آیات قرآن و اسماء الهی، «صنایع دستی»، «حجاب و عفاف»، «قرآن بخوانید»، «نقاشی نقاشی» و «پاسخ به سئوالات شرعی» از بخش های مختلف این نمایشگاه است.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه، گفت: نمایشگاه قرآنی از شانزدهم تا بیست و ششم ماه مبارک رمضان، صبح ها از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ مهیای بازدید علاقه مندان است.

پایان پیام/81

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس