مدل موی ماه تولد | مدل موی مناسب برای مه تولد شما چیست؟


زیباترین مدل موی مناسب برای ماه تولد چه مدل مویی برای ماه تولد شما مناسب است؟ شاید ظاهر مردان و زنان با هم متفاوت باشد، ولی متولدین هر ماه خصوصیاتی مشترک دارند، مثلا آذرماهی ها مغرور هستند، اسفندی ها مهربان هستند و افراد متولد تیر هم احساست فراوانی دارند و تغییر پذیر هستند. می توانید … نوشته مدل موی ماه تولد | مدل موی مناسب برای مه تولد شما چیست؟...

کدام مدل مو برای ماه تولد من زیباتر است؟ کدام مدل موی زنانه برای متولد هر ماه سال مناسب است؟ مدل موی مناسب ماه تولد مرد یا زن

زیباترین مدل موی مناسب برای ماه تولد

چه مدل مویی برای ماه تولد شما مناسب است؟ شاید ظاهر مردان و زنان با هم متفاوت باشد، ولی متولدین هر ماه خصوصیاتی مشترک دارند، مثلا آذرماهی ها مغرور هستند، اسفندی ها مهربان هستند و افراد متولد تیر هم احساست فراوانی دارند و تغییر پذیر هستند. می توانید با توجه به ماه تولد خود مدل موی خود را انتخاب کنید.

بهترین مدل مو برای افراد متولد فروردین

متولدین ماه فروردین سرشار از اعتماد به نفس، انرژی و جوش و خروش می باشند و این افراد به مدل مویی نیاز دارند که دست و پاگیر نباشد و مانع فعالیت روزانه آنها نشود. در این شرایط یک مدل موی کوتاه و زیبا همان گزینه ای است که به دنبال آن هستید.

مدل موی ماه تولد | مدل موی مناسب برای مه تولد شما چیست؟

باید سعی کنید مدل موی خود را به گونه ای انتخاب کنید که نیاز به کار زیاد برای حالت دادن موها نداشته باشید، مدل هایی که مانند مدل موی هالی بری در قسمت بالای سر بلندتر و حجیم تر هستند این ویژگی را دارند و حالت دادن آنها نیاز به زمان زیادی ندارد و بدون دردسر است.

زیباترین مدل مو برای افراد متولد اردیبهشت

متولدین اردیبهشت به دنبال بهترینها می باشند و هنگامی که بهترین چیز را پیدا می کنند دیگر نمی توانند از آن دست بکشند. خوشبختانه مدل مویی وجود دارد که می توان به آن بهترین مدل مو گفت، این مدل مو هیچ وقت قدیمی نمی شود و انطباق پذیر است و با مقداری تغییر با هر فرم صورتی هم سازگار می شود.

مدل موی ماه تولد | مدل موی مناسب برای مه تولد شما چیست؟

مدل لاب یا همان باب بلند که تا روی شانه می رسد بهترین و مناسب ترین مدل مو برای متولدین ماه اردیبهشت است و می توانید با انتخاب این مدل در مدل های یکدست یا لایه لایه را انتخاب کنید و با جدا نمودن فرق موها از وسط یا از کنار در موهای خود تنوع و هماهنگی بیشتری به وجود آورید.

مدل مو مناسب برای متولدین خرداد

متولدین خرداد طبیعتی دوگانه دارند و به تنوع زیاد نیاز دارند و یک انتخاب هیچوقت آنها را راضی نمی کند. پس این موی متولدین این ماه باید به گونه ای باشد که بتوان آن را در چند ثانیه تغییر داد.

مدل موی ماه تولد | مدل موی مناسب برای مه تولد شما چیست؟

مدل باب نامتقارن این ویژگی را دارد و به شما اجازه می دهد تا با یک تغییر ساده، ظاهر موهایتان را کاملا عوض کنید. این مدل موها برای افرادی که موهای فر دارند و حتی موهای صاف هم مناسب است و به خوبی می تواند شخصیت شگفت انگیز شما را در خود منعکس کند.

مدل موی زیبا برای متولدین تیر ماه

متولدین تیر ماه افرادی احساساتی و عاشق هستند که دوست دارند جنبه زنانه شخصیت خود را بیشتر به نمایش بگذارند. بنابراین هر مدل مویی که زنانه و ظریف باشد برای متولدین تیر ماه مناسب است به خصوص موهای حالت دار با فرهای درشت.

مدل موی ماه تولد | مدل موی مناسب برای مه تولد شما چیست؟

باری درست کردن موها به این شکل کافی است با یک فرکننده حرارتی درشت، تمام موها را در یک جهت فر کنید و بعد از خنک شدن بر روی نها سرم حالت دهنده بمالید و برس بکشید تا مانند موهای ستاره هندی پریانکا چوپرا حالت طبیعی و جذاب پیدا کند.

مدل مو مناسب برای متولدین مرداد

متولدین مرداد بـه جلب توجه علاقه زیادی دارند و هر مدل مویی کـه توجه دیگران رابه سمت آن‌ها جلب کند برای متولدین این ماه راضی کننده خواهد بود.

مدل موی ماه تولد | مدل موی مناسب برای مه تولد شما چیست؟

یک مدل موی چند لایه کـه با فرهای متعدد و یا با سشوار کشیدن حجیم شده باشد و حالتی بدون وزن پیدا کرده باشد بـه خوبی اینکار را انجام می دهد. فرقی نمی کند مو های شـما بلند یا متوسط و یا حتی کوتاه باشد، همین کـه حجم ایجاد شده شـما را در مرکز توجه قرار دهد کافی خواهد بود.

مدل مو مناسب برای متولدین شهریور

متولدین شهریور بـه نظم و ترتیب علاقه زیادی دارند و از نظر مد و زیبایی نیز همیشه بـه مدل‌هایی جلب می شوند کـه حالت کلاسیک و مرتب دارند. بنابر این یک مدل موی یکدست و مرتب همان چیزی اسـت کـه بـه آن نیاز دارند.

مدل موی ماه تولد | مدل موی مناسب برای مه تولد شما چیست؟

برای داشتن چنین مدل مویی کافی اسـت از آرایشگر خود بخواهید تا قسمت عقب موها را کمی کوتاه‌تر از قسمت جلو کوتاه کند و جلوی موها تا شانه‌های شـما برسد. پس ازآن می توانید یک فر ملایم بـه موها بدهید یا آن‌ها را صاف کنید.

مدل مو مناسب برای متولدین مهر

متولدین مهر بـه تعادل در زندگی خود بسیار اهمیت می دهند و هیچ چیز بـه اندازه تقارن آن‌ها را راضی نمی کند. بنابر این یک مدل موی یکدست و متقارن هم دقیقا همان چیزی اسـت کـه برای ارضی حس تعادل و توازن متولدین مهر مناسب اسـت.

مدل موی ماه تولد | مدل موی مناسب برای مه تولد شما چیست؟

برای درست کردن موها بـه سبک کیم کارداشیان کـه از متولدین بنام ماه مهر اسـت ابتدا موها رابه صورت یکدست کوتاه کنید و سپس با اتومو، موها را صاف کنید و فرق آن‌ها را از وسط جدا کنید تا کار آرایش مو های شـما کامل شود.

مدل مو مناسب برای متولدین آبان

متولدین آبان افرادی احساساتی هستند کـه گاهی دراین احساسات زیاده روی بـه خرج می دهند اما این مساله هرگز نمیتواند یک نقطه منفی در شخصیت آن‌ها باشد.

مدل موی ماه تولد | مدل موی مناسب برای مه تولد شما چیست؟

شـما میتوانید این ویژگی خاص شخصیت خودرا در مدل مو های خود نیز انعکاس دهید و برای این منظور کافی اسـت یک مدل موی باب کوتاه و جسورانه برای خودتان انتخاب کنید کـه شـما را قوی و مسلط نشان دهد مثل یک مدل باب لایه لایه کـه با چتری هم همراه شده اسـت.

مدل مو مناسب برای متولدین آذر

شخصیت متولدین آذر را میتوان در سه کلمه خلاصه کرد؛ شاد، بی‌خیال و بازیگوش. همین ویژگی‌ها میتواند مدل موی متولدین این ماه را نیز شکل دهد.

مدل موی ماه تولد | مدل موی مناسب برای مه تولد شما چیست؟

مثلاً یک مدل موی شاد و جذاب کـه کمی مدرن هم شده باشد مثل مدل انتخای مگ رایان می تواند دقیقا همان چیزی باشد کـه شـما بـه دنبال آن هستید. برای متولدین آذر مو های کوتاه بیشتر توصیه میشود چون آن‌ها وقت رسیدگی بـه مو های بلند را ندارند و با مو های کوتاه آسان‌تر هستند.

مدل مو مناسب برای متولدین دی

متولدین دی همیشه مرتب و شیک و زیبا هستند و بـه ظاهر خود بسیار اهمیت می دهند و بیشتر بـه سمت منظم بودن و کاربردی بودن همه ی چیز گرایش دارند، اما این بـه معنای آن نیست کـه متولدین دی با زیبایی ظاهری بیگانه هستند.

مدل موی ماه تولد | مدل موی مناسب برای مه تولد شما چیست؟

یک مدل موی بلند کـه قسمت پایین آن فر شده و حالتی وزن دار پیدا کرده اسـت مثل مدل موی دوشس کمبریج دقیقا همان چیزی اسـت کـه متولدین دی ماه را راضی میکند چون هم زیبا اسـت و هم هرگز از مد نمی‌افتد.

مدل مو مناسب برای متولدین بهمن

متولدین بهمن روح آزاد و کولی واری دارند و بـه محدود کردن خود بـه قید و بندهای خاص علاقه‌ای ندارند. برای این‌کـه شخصیت متولدین این ماه در مدل موی آن‌ها هم انعکاس پیدا کند توصیه میکنیم بجای مدل‌های کلاسیک و یکدست مو از چتری‌های بلند استفاده کنید.

مدل موی ماه تولد | مدل موی مناسب برای مه تولد شما چیست؟

این چتری‌ها را هر طور کـه دوست دارید حالت دهید، مثلاً آن‌ها را از وسط جدا کنید و یا بـه یک طرف حالت دهید و یا برای تغییر بیشتر آن‌ها رابا سنجاق بالای سرخود محکم کنید. با اینکار هرگز مدل موی تکراری و کسل کننده‌ای نخواهید داشت.

مدل مو مناسب برای متولدین اسفند

نشانه اسفند ماه آب اسـت و آب همیشه تمایل ریختن دارد ودر جهت جاذبه زمین حرکت میکند. همین نشانه میتواند مدل مو های متولدین اسفند را هم شکل دهد یعنی موهایی بلند با موج‌های طبیعی کـه بـه صورت لایه لایه روی شانه‌ها ریخته شده اند.

مدل موی ماه تولد | مدل موی مناسب برای مه تولد شما چیست؟

برای داشتن چنین موهایی در صورتی کـه مو های شـما بطور طبیعی حالت دار باشد آن‌ها را پس از شستن، با جریان هوا و بدون سشوار خشک کنید. در غیر این صورت موها را دسته دسته دور یک بیگودی بزرگ بپیچید و پس از خشک شدن باز کنید تا موج‌هایی طبیعی و زیبا روی مو های شـما شکل بگیرد.

در این مطلب نکات خواندنی برای شکل دادن به موها را خواندید. مدل موی متولد هر ماه را دیدید و حالا می توانید بهترین مدل مو را انتخاب کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس