مالک قطری پاری سن ژرمن در آستانه ورود به فوتبال انگلیس


مالک قطری پاری سن ژرمن در آستانه ورود به فوتبال انگلیس
گروه سرمایه گذاری ورزشی قطر که با پشتوانه دولت و توسط امیر قطر یعنی «شیخ تمیم بن حمد آل ثانی» بنیانگذاری شده است مذاکرات خود را برای خرید بخشی از سهام باشگاه لیدز یونایتد انگلیس آغاز کرد.

این گروه سرمایه گذاری که مالکیت باشگاه پاری سن ژرمن را در اختیار دارد در تلاش است تا به اندازه ای سهام لیدزیونایتد را خریداری کند که توانایی کنترل آن را بر عهده داشته و بدین ترتیب پای کشور قطر را به فوتبال انگلیس نیز باز کند.

فایننشال تایمز به نقل از منابع مطلع از فرآیند مذاکرات نوشت: گروه سرمایه گذاری ورزشی قطر به فوتبال انگلیس وارد خواهد شد و لیدز انتخاب آنها است.

براساس گزارش ها باشگاه لیدز یونایتد دست کم با ۶ سرمایه گذار در حال مذاکره است که گروه سرمایه گذاری قطر یکی از محتمل ترین گزینه های انعقاد قرارداد محسوب می شود.

در صورتی که قطری ها بتوانند سهام لیدز را خریداری کنند با توجه به حضور مالکان متمول اماراتی در فوتبال انگلیس از جمله مالک باشگاه منچسترسیتی، آنگاه جنگ منطقه ای و روابط تیره و تار سیاسی مابین این ۲ کشور به چمن فوتبال انگلیس نیز نفوذ خواهد کرد.

قطر که امتیاز میزبانی از جام جهانی ۲۰۲۲ را در اختیار دارد در جام ملت های ۲۰۱۹ آسیا موفق شد با نمایشی شگفت انگیز جام را از کشورهایی مدعی همچون ژاپن، کره جنوبی، ایران و همچنین امارات میزبان برباید.

i​rna.‎​ir

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی