حضور مردم در مناطق سیل زده اتفاقات متفاوتی را رقم زد


شب گذشته و در نوزدهمین شب ماه مبارک رمضان، جنگ شبانگاهی «عطر رمضان» با حضور حسین یکتا راوی جبهه های جنگ تحمیلی به روی آنتن تلویزیون رفت.

حضور مردم در مناطق سیل زده اتفاقات متفاوتی را رقم زدبه گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، جنگ شبانگاهی «عطر رمضان» شب‌های ماه مبارک رمضان با حضور خادمین قرآن و چهره‌های برتر و ممتاز قرآن کشور از امامزاده ابوالحسن (ع) به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

در نوزدهمین شب ماه مبارک رمضان برنامه عطر رمضان به مناسبت روز مقاومت و پایداری (دزفول) میزبان حسین یکتا روای جبهه های جنگ تحمیلی بود.

آشنا درباره حال و هوای چهل سالگی انقلاب اسلامی گفت: در این چهل سال اتفاقات مختلفی را شاهد بودیم و روز هایی که بر ما گذشت بسیار متفاوت بود. خیلی ها دوست نداشتند ما چهل سالگی انقلاب اسلامی را ببینیم اما اگر خدا بخواهد همه اتفاقات خوب رخ می دهد.

آشنا پیرامون مراسم شب های قدر عنوان کرد: شب نوزدهم قدر در مسجد ارگ تهران بودیم و همه آمده بودند با حس و حال متفاوت حاضر شده بودند تا با خدا ارتباط برقرار کنند.

وی همچنین درخصوص کمک رسانی به سیل زدگان ایام عید نوروز افزود: حضور مردم در مناطق سیل زده بسیار خاص و متفاوت بود، مردم نشان دادند که همیشه در کنار هم هستیم.

در بخش دیگر رضا شفیعی و مرتضی رحیمی به مداحی و مناجات خوانی پرداختند.

پایان بخش برنامه عطر رمضان اجرای گروه تواشیح مکتب القرآن بود.

جنگ شبانگاهی «عطر رمضان» با تهیه کنندگی و اجرای مهدی آقابیگی در ایام ماه مبارک رمضان هر شب از ساعت ۲۲ به صورت زنده از امامزاده ابوالحسن (ع) شهرری تقدیم مخاطبان شبکه قرآن و معارف سیما می شود.‌

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا