موج اقدامات فرهنگی کانون های مساجد باید چشمگیر باشد


موج اقدامات فرهنگی کانون های مساجد باید چشمگیر باشد

علیرضا پولاد در گردهمایی بچه های مسجد شهرستان دیر گفت: کانون های مساجد با ارائه طرح ها و برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی، در سراسر استان ایجادکننده موج فرهنگی باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، علیرضا پولاد، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر بعدازظهر پنجشنبه (۲ خرداد) در گردهمایی بچه هی مسجد در شهرستان دیر با اشاره به اینکه تغییر ساختار دبیر خانه خانه کانون های فرهنگی هنری مساجد اتفاقی مهم بوده است، اظهار داشت: تغیر ساختار دبیرخانه و تبدیل آن به یک سازمان دارای چارت ویژه موجب هویتدار شدن کانون ها می شود.

پولاد با تاکید بر اهمیت ترسیم برنامه سالیانه کانون های فرهنگی هنری مساجد، تصریح کرد: مدیران و اعضا کانون های مساجد با برنامه ریزی و طراحی ویژه برنامه های فرهنگی و اجرای آن ها به بهترین شکل ممکن در راستای بالا بردن سطح و جایگاه کانون های مساجد استان بوشهر در کل کشور تلاش کنند.

موج اقدامات فرهنگی کانون های مساجد باید چشمگیر باشد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر با اشاره به برنامه محور شدن کانون های مساجد، بیان کرد: سنجش و میزان فعالیت های مفید کانون های مساجد با برنامه های پیشنهادی و طرح های ارائه شده به ستاد استان ارزیابی می شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه نحوه پرداخت بودجه به کانون های مساجد تغییر کرده است، افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد با ارائه طرح ها و برنامه های فرهنگی، هنری و آموزشی و همچنین اجرای آن و ارسال گزارش به ستاد هماهنگی این گزارشات مورد ارزیابی کارشناسان حاظر در ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قرار می گیرد و بودجه ای به کانون ها تعلق خواهد گرفت.

موج اقدامات فرهنگی کانون های مساجد باید چشمگیر باشد

پولاد با اشاره به اینکه از سوی ستاد مرکز برنامه هایی مورد تاکیید قرار گرفته و از اولویت ویژه ای برخوردار است، بیان کرد: برنامه هایی در راستای فضای مجازی، ساخت اپلیکیشن های تلفن همراه، برنامه های فرهنگی و هنری، گروه سرود و تئاتر، نشیریات مکتوب، آسیب های اجتماعی، سبک زندگی و خانواده، عفاف و حجا و همچنین ترویج ازدواج آسان از اولویت های مورد تاکید ستاد مرکز می باشد.

وی افزود: کانون های مساجد با ارائه طرح ها و برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی، در سراسر استان ایجادکننده موج فرهنگی باشند.

موج اقدامات فرهنگی کانون های مساجد باید چشمگیر باشد

پایان پیام/647

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی