والتری بوتاس: واقعا خوشحالم که زنده ام


فرمول یک ایران – والتری بوتاس در پایان جایزه بزرگ موناکو اعلام کرد پس از برخورد او و مکس ورشتپن، ترس سقوط به رده آخر تمام وجود او را فرا گرفته بود. برخورد چارلز لکلرک، راننده فراری با دیوار پیست باعث پنچری او و پخش شدن قطعات فیبرکربن در سطح پیست شد. با ورود خودرو ایمنی تیم مرسدس اقدام به تعویض لاستیک دو خودرو خود گرفت. همیلتون توانست رده اول خود...

فرمول یک ایرانوالتری بوتاس در پایان جایزه بزرگ موناکو اعلام کرد پس از برخورد او و مکس ورشتپن، ترس سقوط به رده آخر تمام وجود او را فرا گرفته بود.

برخورد چارلز لکلرک، راننده فراری با دیوار پیست باعث پنچری او و پخش شدن قطعات فیبرکربن در سطح پیست شد. با ورود خودرو ایمنی تیم مرسدس اقدام به تعویض لاستیک دو خودرو خود گرفت. همیلتون توانست رده اول خود را حفظ کند اما بوتاس با برخورد به ورشتپن مجبور به تعویض مجدد لاستیک در دور بعد شد. ورشتپن در خروج از محل تعویض لاستیک راه بوتاس را بست و بوتاس با برخورد به دیواره پیست مجبور به پیت استاپ مجدد شد که در نتیجه این برخورد بوتاس رده دومی خود را از دست داد و ورشتپن نیز با پنج ثانیه جریمه زمانی مواجه شد.

والتری بوتاس: واقعا خوشحالم که زنده اموالتری بوتاس: واقعا خوشحالم که زنده ام والتری بوتاس و مکس ورشتپن – موناکو 2019

با این حال بوتاس در پایان مسابقه موناکو اعتراف کرد که برخورد او و ورشتپن باعث شد ترس تمام وجودش را فرا بگیرد:

داشتن رده مناسب کلید اصلی در موناکو است چون اوضاع اینجا بسیار سخت و متفاوت است.

به دلایلی تعویض لاستیک من کند بود و این باعث شد تا مکس که از من عقب تر بود در خروج از پیت استاپ در کنار من باشد. من خط خودم را حفظ کردم ولی او به سمت من آمد و چوم جایی برای فرار نبود با دیواره برخورد کردم و پنچر شدم.

صادقانه باید بگویم بعد از پنچر شدن باید به رده آخر سقوط می کردم اما رده زیادی را از دست ندادم. من بدشانس بودم که این اتفاق افتاد اما از طرف دیگر خوش شانس بودم که مسابقه را به خوبی به پایان رساندم چون اوضاع می توانست بسیار بدتر از این باشد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ علیراد قسمت