واکنش عجیب رئیس بایرن در مورد آینده خامس رودریگز


کارل هاینس رومینیگه، رئیس باشگاه بایرن مونیخ در مورد آینده خامس رودریگز صحبت کرد. نوشته واکنش عجیب رئیس بایرن در مورد آینده خامس رودریگز اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

واکنش عجیب رئیس بایرن در مورد آینده خامس رودریگز

رومینیگه: خامس؟ به دنبال قاچاق انسان نیستیم!
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۸ | ۲۲:۱۳
واکنش عجیب رئیس بایرن در مورد آینده خامس رودریگز

کارل هاینس رومینیگه، رئیس باشگاه بایرن مونیخ در مورد آینده خامس رودریگز صحبت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هنوز تکلیف ستاره کلمبیایی بایرن مونیخ برای فصل بعد نامعلوم است و مشخص نیست باواریایی ها آیا قصد حفظ کردن وی را دارند یا خیر. برخی نشریات خبر از احتمال پرداخت بند خرید خامس به رئال مادرید از سوی باشگاه بایرن مونیخ و در ادامه فروش وی به تیم دیگری دارند اما کارل هاینس رومینیگه این روش را تقبیح کرده و مدعی شد چنین کاری جایی در سبک مدیریت بایرن مونیخ ندارد و در نهایت هفته آینده تصمیم رسمی این باشگاه در مورد آینده هافبک کلمبیایی معلوم خواهد شد.

کارل هاینس رومینیگه گفت:

“این سبک کاری بایرن مونیخ نیست. ما نمی خواهیم قاچاق انسان را انجام دهیم و بازیکنی را خریداری کرده و بتوانیم پولی از این بابت در بیاوریم. ما هفته آینده جلسه ای تشکیل داده و تصمیم خواهیم گرفت که چه کاری در مورد اینده خامس انجام دهیم.

ما باید تمام گزینه ها را روی میز قرار داده و تصمیم بگیریم که چگونه مسائلی که هنوز در مورد آن مطمئن نیستیم را مدیریت کنیم و بایرن باید ابهام را در این مورد رفع کند.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شاهزاده هودونگ در جومونگ بعد از 15 سال