وضعیت پرونده جنجالی تجاوز رونالدو به کاترین مایورگا وارد فاز جدید شد !


کاترین مایورگا، زن 35 ساله ای که در ماه های اخیر به خاطر اتهام زدن به رونالدو به شهرت رسیده، این روزها در حال پیگیری آخرین مراحل اداری برای احضار ستاره پرتغالی یوونتوس به دادگاه در ایالات متحده است. نوشته وضعیت پرونده جنجالی تجاوز رونالدو به کاترین مایورگا وارد فاز جدید شد ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار...

وضعیت پرونده جنجالی تجاوز رونالدو به کاترین مایورگا وارد فاز جدید شد !

احضار کریستیانو رونالدو به دادگاه به خاطر اتهام تجاوز به مایورگا
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۰:۴۱
وضعیت پرونده جنجالی تجاوز رونالدو به کاترین مایورگا وارد فاز جدید شد !

کاترین مایورگا، زن ۳۵ ساله ای که در ماه های اخیر به خاطر اتهام زدن به رونالدو به شهرت رسیده، این روزها در حال پیگیری آخرین مراحل اداری برای احضار ستاره پرتغالی یوونتوس به دادگاه در ایالات متحده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم وکلای کاترین مایورگا به تازگی محل اقامت رونالدو در تورین را به پرونده اضافه کرده اند و قرار است که به زودی بازیکن یوونتوس به دادگاه احضار شود. وکلای رونالدو به کل اتهام تجاوز رونالدو به مایورگا در سال ۲۰۰۹ را تکذیب می کنند و به همین خاطر از دادن آدرس خودداری می کردند اما در نهایت وکلای مایورگا توانستند که آدرس محل اقامت کریس در تورین را پیدا کنند و احضاریه ها به آن مکان فرستاده خواهد شد.

کاترین مایورگا که قبلا در حرفه معلمی فعالیت می کرده مدعی است که کریس ده سال پیش در هتلی در لاس وگاس به او تجاوز کرده هر چند که ستاره ۳۴ ساله یوونتوس این اتهام را رد می کند.

در حال حاضر قرار است که احضاریه های رونالدو در ابتدا به زبان ایتالیایی ترجمه شوند و بعد از آن در اختیار دادگستری این کشور قرار بگیرند تا مراحل قانونی برای احضار بازیکن پرتغالی به دادگاه آمریکا طی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) کاخ سعدآباد در تعطیلات نوروز 1403