لبخند بزن تو نظر سنجی خوب بیفتین!


لبخند بزن تو نظر سنجی خوب بیفتین!

اظهارات روحانی درباره نظرسنجی از مردم از داخل خودرو با واکنش های طنز بسیاری در میان کاربران شبکه های اجتماعی و کارتونیست ها روبرو شده است.

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری صدا و سیما ؛ اظهارات روحانی درباره نظرسنجی از مردم از داخل خودرو با واکنش های طنز بسیاری در میان کاربران شبکه های اجتماعی و کارتونیست ها روبرو شده است.
برخی عکس سلفی گرفتند .

لبخند بزن تو نظر سنجی خوب بیفتین!


برخی دیگر لبخند زدند .

لبخند بزن تو نظر سنجی خوب بیفتین!


حسین دهباشی فعال رسانه ای نوشت: جامعه‌ی آماری را در نظر بگیرید که روزی دوبار (اولی حدود ساعت ده‌صبح و دومی در حوالی هفتِ‌شب) در حد فاصل خیابان ثارالله (چهارراه پارک‌وی) تا میدان پاستور انجام می‌شود. نود و سه‌ درصد این مسیر از اتوبان گذشته و با ماشین معمولی (و بر اساس محاسبه گوگل مپ) هجده دقیقه اما با اسکورت ریاست‌ جمهوری و بدون توقف در خط ویژه هربار تنها چهاردقیقه طول می‌کشد. مشاهده‌گر عینک دارد و از پشت شیشه نود و هفت‌ درصد دودی خودروی تشریفات با سرعت ۱۳۰ کیلومتر در ساعت به مردم می‌نگرد. که احتمالا در نیمی از موارد از پشتِ سر آن‌ها است و صورت‌شان پیدا نیست! خدا وکیلی در مسیر بزرگراه چمران اساسا چند عابر پیاده رد می‌شوند و با این سرعت و میدان دیدِ تار و تیره، اخم یا لبخند عابران که هیچ، اصلا زن و مرد بودن‌شان قابل تشخیص است؟! آن‌وقت حاصلِ این نظرسنجی (ولو بی‌دخل و تصرّف و تقلیل یا مبالغه) چقدر برای عالی‌ترین مقام اجرایی کشور معتبر و قابل تعمیم است؟

لبخند بزن تو نظر سنجی خوب بیفتین!


محمد ایمانی نوشت از چشم انداز ولنجک- سعدآباد
وقتی قرار باشد در شمالی ترین نقطه تهران در منطقه یک، حد فاصل ولنجک تا کاخ سعد آباد تردّد کنی و گاهی به پاستور سر بزنی؛
470 روز با خبرنگاران نشست نداشته باشی و پاسخ پرسش های انتقادی درباره وعده های رونق اقتصادی را ندهی؛
در بسیاری از جلسات مهم کاری و شوراهای عالی شرکت نکنی یا عذر منتقدان را از جلسات بخواهی؛
و در سفرهای دیر به دیر استانی هم متکلم وحده باشی؛ معلوم است که نتیجه نظرسنجی چشمی شما از چهره مردم چه چیزی از آب در می آید؛ مردم شادمان از فتح الفتوح برجام!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام