«راز آواز» فاش شد


«راز آواز» فاش شد

«راز آواز» اثر مژگان شیخی برای ششمین بار از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وارد بازار کتاب کودک شد.

«راز آواز» فاش شد «راز آواز» فاش شد
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، «راز آواز» اثری از مژگان شیخی، که داستانی با موضوع دوستی و همکاری را به تصویر می‌کشد، برای ششمین بار از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وارد بازار کتاب کودک شده است.

در این کتاب نوک طلا بلبل کوچکی است که آوازش را گم کرده است. او در صدد پیدا کردن آوازش است و در این راه از خیلی از دوستان و رهگذران سراغ گم‌شده‌اش را می‌گیرد.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «نوک طلا خسته شد، رفت و کنار گل سرخ نشست. همان گلی که هر روز برایش آواز می‌خواند. بال‌هایش را بست و سرش را لای پرهایش پنهان کرد. گل سرخ آرام از خواب بیدار شد. خمیازه‌ای کشید، نوک طلا را دید. گل‌برگ‌هایش را تکانی داد و گفت: «نوک طلا، بلبل زیبا، چرا امروز غمگینی؟ چرا آواز نمی‌خوانی؟» نوک طلا سرش را از لای پرهایش بیرون آورد و گفت: «دوست خوبم، نمی‌توانم بخوانم. آوازم را گم کرده‌ام. تو آوازم را ندیده‌ای؟»

«راز آواز» که از سوی خشایار قاضی‌زاده تصویرگری شده و مناسب گروه سنی ۷ سال به بالا است نخستین بار در سال ۱۳۷۵ منتشر شده است.

براساس خبر روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کتاب «راز آواز» در قالب دو هزار و ۵۰۰ نسخه به قیمت ۵هزار تومان به دست مخاطبان رسیده است.

پیش‌تر نیز ۶۷ هزار نسخه از کتاب «راز آواز» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا