بیوگرافی و عکس های میترا نجفی همسر دوم شهردار سابق تهران


بیوگرافی و عکس های میترا نجفی همسر دوم شهردار سابق تهران میترا نجفی همسر دوم محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران را در بیوگرافی کامل و سن و سال تولد و تحصیلات و نحوه آشنایی با نجفی و نحوه به قتل رسیدن و علت قتل و عکس های شخصی و ایستاگرامی را در سایت حرف تازه […] نوشته بیوگرافی و عکس های میترا نجفی همسر دوم شهردار سابق تهران اولین بار در مجله اینترنتی...

بیوگرافی و عکس های میترا نجفی همسر دوم شهردار سابق تهران

میترا نجفی همسر دوم محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران را در بیوگرافی کامل و سن و سال تولد و تحصیلات و نحوه آشنایی با نجفی و نحوه به قتل رسیدن و علت قتل و عکس های شخصی و ایستاگرامی را در سایت حرف تازه بخوانید.

بیوگرافی میترا نجفی

میترا نجفی با نام کامل میترا استاد متولد دهه شصت در کرمانشاه و اصالتا کرمانشاهی و پدر و مادرش در این شهر زندگی می کنند و در خرداد ۹۸ با ضرب گلوله در منزل به قتل رسید

در سال ۹۶ خبر ازدواجش با محمدعلی نجفی رسانه ای شد و حواشی و انتقادات زیادی را در برداشت.

بیوگرافی و عکس های میترا نجفی همسر دوم شهردار سابق تهران

بیوگرافی میترا استاد

نام کامل وی میترا استاد که با نام همسرش نجفی معرفی شده بود.

میترا نجفی در ازدواج دومش و بعد از جدایی از همسر اولش با محمدعلی نجفی ازدواج کرد و به گفته خودش عاشق هم شدیم و ازدواج کردیم.

او در این باره گفته بود : هر فردی می تواند عاشق بشود و ازدواج کند ،همه انسان ها تا زمانی که جان دارند در وجود ما حس دوست داشتن وجود دارد.
یه عده می گویند طلاق می گیرند و اختلاف سنی دارند، این حرف ها چه چیزی است؟ این حرفها را می زنند تا به زعم خود برای تخریب دکتر نجفی نظرها را به خود جلب کنند ، متاسفانه به من تهمت زدند که من زن صیغه ای دکتر نجفی هستم در حالیکه من عقد نامه دارم و حتی اگر صیغه هم باشد هیچ مشکلی نداشت.

بیوگرافی و عکس های میترا نجفی همسر دوم شهردار سابق تهران

ماجرای خاستگاری و ازدواج

او درباره ماجرای ازدواجشان می‌گوید که دکتر از من خیلی محترمانه درخواست ازدواج کرد و من هم با مشورت هایی که با خانواده انجام دادم پاسخ مثبت به او دادیم
در حال حاضر زندگی بسیار خوب و آرامی داریم و اگر واجب باشد می توانم سند و مدرک گفتارمان را در رسانه ها علنی کنیم.

همسر اول نجفی

ازدواج این زوج در حالی بود که همسر اول نجفی در قید حیات است و وی با توجه به حضور همسر اول شهردار با او ازدواج کرد.

بیوگرافی و عکس های میترا نجفی همسر دوم شهردار سابق تهران

بیوگرافی محمدعلی نجفی

محدعلی نجفی سیاستمدار و شهردار سابق تهران در سال ۱۳۳۰ به دنیا امده است

نجفی از ۱۳۶۰ تا ۱۳۶۴ در دولت‌های دکتر باهنر، مهدوی کنی و مهندس موسوی وزیر فرهنگ و آموزش عالی و از ۱۳۶۷ تا ۱۳۷۶ در دولتهای موسوی و هاشمی رفسنجانی وزیر آموزش و پرورش ایران بود. در دولت اول خاتمی رئیس سازمان برنامه و بودجه بود. در ۱۳۸۶ به عضویت در سومین دوره شورای شهر تهران انتخاب شد و در ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ به دنبال انتصاب به عنوان معاونت رئیس‌جمهور از این سمت استعفا کرد. او در جریان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری ایران (۱۳۸۸) مشاور اقتصادی و برنامه‌ریزی مهدی کروبی از نامزدهای معترض به نتایج انتخابات بودو نمایندگی مهدی کروبی در شورای نگهبان برای پیگیری مسائل مربوط به تقلب در انتخابات را برعهده داشت.
وی در تاریخ هشتم مرداد ۱۳۹۶ به عنوان یکی از کاندیداهای شهرداری تهران، این سمت را پذیرفت و بعد از کدتی از سمت خود به علت بیماری استعفا کرد.

بیوگرافی و عکس های میترا نجفی همسر دوم شهردار سابق تهران

قتل میترا نجفی همسر شهردار با ضرب گلوله

وی در خرداد ۱۳۹۸ در منزل خود با ضرب گلوله به قتل رسید و هنوز جزئیات و یا عاملان قتل مشخص نشده اند

بیوگرافی و عکس های میترا نجفی همسر دوم شهردار سابق تهران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...