رشته‌های دانشگاه حضرت معصومه(س) متناسب با نیازهای روز جامعه است


رشته‌های دانشگاه حضرت معصومه(س) متناسب با نیازهای روز جامعه است

گروه حوزه‌های علمیه – رئیس دانشگاه حضرت معصومه(س) گفت: ترسیم و تشکیل رشته‌ها و گرایش‌های ویژه بانوان، ناظر به نیازهای اجتماعی و بین‌المللی و نیز راه‌اندازی کارگاه‌های تخصصی مهارت‌افزایی، از الزامات عصر کنونی به شمار می‌رود.

رشته‌های دانشگاه حضرت معصومه(س) متناسب با نیازهای روز جامعه است

به گزارش ایکنا، ابراهیم عبدی‌پور روز سه‌شنبه، 7 خرداد در دیدار با رئیس جامعه المصطفی بیان کرد: این دانشگاه از سال 1386 به عنوان دانشگاه جامع ویژه بانوان راه‌اندازی شده است و با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد دانشگاه ویژه بانوان، این نوع دانشگاه در کارکرد داخلی و سطح بین‌المللی بسیار مؤثر خواهد بود.
وی راه‌اندازی رشته‌های ویژه بانوان و ترسیم فرایندهای شغلی را در این زمینه، از هدف‌گذاری‌های این دانشگاه برشمرد و اظهار کرد: همکاری دانشگاه حضرت معصومه(س) با نهادهایی مانند جامعه‌المصطفی به عنوان مجموعه‌ای عظیم و گسترده، خیرات و برکات زیادی به دنبال خواهد داشت.
عبدی‌پور بر اهمیت گسترش همکاری علمی در حوزه بانوان تأکید و یادآور شد: ترسیم و تشکیل رشته‌ها و گرایش‌های ویژه بانوانی، ناظر به نیازهای اجتماعی و بین‌المللی و نیز راه‌اندازی کارگاه‌های تخصصی مهارت‌افزایی، از الزامات عصر کنونی به شمار می‌رود.
وی ارتقای سطح علمی دانش‌پژوهان و پاسخ به نیازهای الزامی حضور فعال بانوان را در عرصه‌های اجتماعی، از هدف‌گذاری‌های دانشگاه حضرت معصومه(س) دانست و گفت: آشنایی بانوان با مهارت‌های بایسته نقش‌آفرینی در عرصه‌های اجتماعی، از مهم‌ترین هدف‌گذاری‌های این دانشگاه به شمار می‌رود.
عبدی‌پور، در پایان، تأکید کرد: امیدواریم بتوانیم از توان عظیم و ظرفیت‌های علمی جامعه‌المصطفی در ارتقای سطح فعالیتی دانشگاه حضرت معصومه(س) حداکثر استفاده را داشته باشیم.
گفتنی است در پایان این دیدار، تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه حضرت معصومه(س) و جامعه‌‌المصطفی به امضای رؤسای این دو نهاد رسید.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه