جذب 252 حامی ایتام و محسنین در استان سمنان در ماه رمضان


جذب 252 حامی ایتام و محسنین در استان سمنان در ماه رمضان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد سمنان از جذب 252 حامی طرح ایتام و محسنین این استان از ابتدای ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: امیدواریم تعداد حامیان تا پایان ماه مبارک رمضان افزایش پیدا کند.

به گزارش ایسنا به نقل از گروه دریافت خبر، محمد قوسی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد سمنان از برپایی ۲۸ پایگاه در سراسر این استان و آمادگی دفاتر کمیته امداد برای جذب حامی در ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار کرد: افراد می‌توانند با انتخاب یک و یا چند کودک در طرح اکرام ایتام و محسنین ماهانه کمک‌های نقدی و غیر نقدی را به کودکان معنوی خود داشته باشند.

وی از جذب ۲۵۲ حامی طرح ایتام و محسنین از ابتدای ماه مبارک رمضان در سمنان خبر داد و گفت: امیدواریم تعداد حامیان این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان افزایش پیدا کند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد سمنان با بیان اینکه در سال گذشته حامیان طرح‌های محسنین، اکرام ایتام و شفا، حدود هشت میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان به فرزندان خود کمک کردند، تصریح کرد: از این مجموع پنج میلیارد تومان کمک حامیان در طرح اکرام ایتام بوده است.

قوسی مشارکت مردم استان سمنان در اطعام نیازمندان در سال ۹۷ را سه میلیارد و ۴۶ میلیون تومان اعلام و خاطرنشان کرد: جمع‌آوری چهار میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان کمک مردم به نیازمندان در ماه مبارک رمضان در سال جاری پیش‌بینی‌شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد سمنان به روش‌های مشارکت حامیان طرح اکرام ایتام محسنین برای کمک نقدی به کودکان معنوی خود اشاره کرد و گفت: پرداخت آنلاین از طریق سایت اکرام سمنان، پرداخت از طریق اپلیکیشن سکه" "طرح اکرام استان سمنان"، انتقال وجه کارت به کارت، واریز از طریق شعب "بانک ملت" به شماره‌حساب، ۳۵۹۰۳۵۹۰۴۹ و… از روش‌های مشارکت و کمک به محرومان و مددجویان این استان است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید