تعمیرگاه دیدنگار سرعت و دقت در تعمیر دوربین و لوازم


تعمیرگاه دیدنگار سرعت و دقت در تعمیر دوربین و لوازم

اگر فعالیت‌های ما را در دیدنگار دنبال کرده باشید می‌دانید دیدنگار مجموعه‌ای از گروه‌های تخصصی برای ارائه خدمات مربوط به دنیای عکاسی است. فلسفه کاری ما بر این پایه استوار است که بتوانیم مجموعه‌ای کامل برای خدمت‌رسانی به دنیای عکاسی و علاقه‌مندان و هنرجویان این عرصه را گرد هم آوریم تا شما عزیزان بتوانید بدون... نوشته تعمیرگاه دیدنگار سرعت و دقت...

اگر فعالیت‌های ما را در دیدنگار دنبال کرده باشید می‌دانید دیدنگار مجموعه‌ای از گروه‌های تخصصی برای ارائه خدمات مربوط به دنیای عکاسی است. فلسفه کاری ما بر این پایه استوار است که بتوانیم مجموعه‌ای کامل برای خدمت‌رسانی به دنیای عکاسی و علاقه‌مندان و هنرجویان این عرصه را گرد هم آوریم تا شما عزیزان بتوانید بدون صرف وقت و هزینه‌های اضافی امکان برطرف کردن کلیه نیازهای عکاسی‌تان را در یک مکان داشته باشید.

به همین جهت در کنار فروشگاه و آموزشگاه، دیدنگار خدمات تعمیرات تخصصی دوربین و لنز نیز به مشتریان ارائه می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه اینجا ( تعمیر دوربین عکاسی ) را کلیک کنید.

یکی از مشکلاتی که همواره عکاسان از آن شکایت دارند عدم تعمیر صحیح ابزار و وسایلشان پس از مراجعه به تعمیرگاه های دوربین است. برای مرتفع کردن این مشکل و دریافت خدمات بهتر، تعمیرگاه تخصصی دیدنگار در خدمت شماست تا با خیال راحت از بابت یک تعمیر مطمئن، دوربین و لوازم عکاسی و فیلمبرداری خود را در اختیار ما قرار دهید و ظرف مدت مشخص شده با سلامت کامل تحویل بگیرید.

تاکید ما در تعمیرگاه تخصصی دیدنگار استفاده از اجناس اصلی و با کیفیت بر روی تجهیزات تعمیر شده است تا از بروز مشکلاتی که در اثر استفاده از قطعات بی کیفیت یا تقلبی پس از تعمیر گریبان‌گیر مراجعین می‌شود، جلوگیری کنیم.

اما دوربین و تجهیزات عکاسی شما با مراجعه به تعمیرگاه تخصصی دیدنگار از چه مراحلی عبور می‌کند؟

اولین نکته‌ای که باید بیان کنیم این است که دوربین، لنز دوربین و تمامی تجهیزاتی که قابلیت تعمیر داشته باشند در تعمیرگاه تخصصی دیدنگار پذیرفته می‌شوند.

تعمیرگاه دیدنگار سرعت و دقت در تعمیر دوربین و لوازم

دوم اینکه در تعمیرگاه تخصصی دوربین دیدنگار هزینه تحویل و ارسال کالای تعمیری بر عهده ماست و شما بابت آن هزینه اضافی پرداخت نخواهید کرد.

دیگر اینکه برخی عزیزان ممکن است اطلاع دقیقی از مشکل دوربین خود نداشته باشند، در این صورت لازم است برای بررسی و اعلام هزینه، دوربین عکاسی به تعمیرگاه تحویل شود. هزینه‌های تعمیر در کمتر از 48 ساعت به شما اعلام می‌شود و در صورت تمایلتان عملیات تعمیر صورت می‌پذیرد.

اگر مشکل دوربینتان را به طور دقیق بدانید می‌توانید به صورت تلفنی آن را با ما در میان بگذارید و ظرف یک ساعت از هزینه‌های تعمیر آگاه شوید و در صورت تمایل، دوربین یا تجهیزات عکاسیتان را برای ما ارسال کنید.

البته در صورت ثبت درخواست در شهر تهران، پیک دیدنگار ظرف 24 ساعت برای تحویل گرفتن دوربین به آدرستان مراجعه خواهد کرد.

پس از شروع تعمیر دوربین یا تجهیزات عکاسی در دیدنگار، شما توسط اپراتور در جریان هر مرحله از فرایند تعمیر قرار خواهید گرفت تا از مشکلات دستگاه و کارهای انجام شده بر روی آن آگاه شوید. این کار برای بالا بردن اطمینان شما نسبت به مرکزی است که دوربین عکاسی خود را به آن می‌سپارید.

یکی از مزیت‌های ویژه ما در تعمیر دوربین و تجهیزات عکاسی این است که تا دو ماه بعد از تعمیر هر مشکلی برای قسمت تعمیری پیش بیاید از تعمیر دوباره رایگان برخوردار خواهید بود.

تعمیرگاه دیدنگار سرعت و دقت در تعمیر دوربین و لوازم

دیدنگار حساسیت عکاسان بر روی دوربین، لنز و تجهیزات عکاسی را درک می‌کند و بدین جهت از یک تیم تخصصی و ماهر با سابقه کار بالا در تعمیرگاه تخصصی دوربین خود بهره می‌برد تا خدماتی با کیفیت را به همراهان خود عرضه کند و رضایت مشتریان را به دست آورد. چون باور ما این است که رضایت مراجعین تضمین‌کننده بقای ماست.

پایان رپورتاژ آگهی /.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خانم بازیگر نقش سلطان بانو بعد از گذشت 40 سال / چقدر تغییر؟!