محفل انس با قرآن در کانون فرهنگی و هنری امام سجاد(ع) قائمشهر برپا می شود


محفل انس با قرآن در کانون فرهنگی و هنری امام سجاد(ع) قائمشهر برپا می شود

محفل انس با قرآن با حضور امین پویا از قاریان بین المللی، شب (10 خرداد) در کانون فرهنگی و هنری امام سجاد(ع) قائمشهر برپا می شود.

«میثم مهدی پور»، امروز (8 خرداد) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: محفل انس با قرآن با حضور امین پویا از قاریان بین المللی، ساعت 21 و سی دقیقه شب جمعه (10 خرداد) در کانون فرهنگی و هنری امام سجاد(علیه السلام) قائمشهر برپا می شود.

مدیر کانون فرهنگی و هنری امام سجاد (علیه السلام) حسینیه امامزاده سید عابدین (علیه السلام) کوی ارغوان قائمشهر اظهار کرد: ابوالفضل فلاح و محمد مهدی میرنیا از قاریان نوجوان نیز در این محفل انس با کلام وحی به تلاوت معجزه پیامبر خاتم، حضرت محمد مصطفی(صلی الله علیه و آله و سلم) می پردازند.

مهدی پور بیان کرد: گروه تواشیح «ام ابیها» این کانون نیز با اجرای تواشیح، جلوه زیبای روحانی ویژه ای به این محفل معنوی می بخشند.

وی ابراز کرد: محفل انس با قرآن برای پانزدهمین سال متوالی با استقبال بسیار خوب علاقه مندان به کلام وحی حتی از شهرهای اطراف قائمشهر، روبرو می شود.

مهدی پور گفت: پیشرفت و رقابت سالم و همچنین سوق دادن آحاد مردم به سمت قرآن از جمله اهداف برگزاری محفل انس با معجزه پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) است.

پایان پیام/86

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو