جشنواره #معلم_محبوب_من فقط چند روز دیگر مهمان بانک سرمایه خواهد بود


جشنواره #معلم_محبوب_من فقط چند روز دیگر مهمان بانک سرمایه خواهد بود

دانش آموزان عزیز کمتر از دو هفته فرصت دارند تا با ارسال عکس یا نقاشی خود در جشنواره #معلم_محبوب_من بانک سرمایه شرکت کنند.

جشنواره #معلم_محبوب_من فقط چند روز دیگر مهمان بانک سرمایه خواهد بود
به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، هم اکنون جشنواره #معلم_محبوب_من در حال برگزاری است و دانش آموزان عزیز تا روز جمعه مورخ ۱۷ خرداد ماه فرصت دارند تا لحظات حضور در کنار معلم دلسوز و مهربان خود را از طریق عکس یا نقاشی ثبت نموده و سپس آن را در صفحه اینستاگرام خود با درج دو هشتگ #معلم_محبوب_من و #بانک_سرمایه به اشتراک بگذارند و به صف شرکت کنندگان در قرعه کشی ملحق شده و شانس خود و معلم ارجمندشان را برای بردن کارت هدیه در قرعه کشی جشنواره بیازمایند.

گفتنی است در این قرعه کشی ۷۰ کارت هدیه ۵ میلیون ریالی برای معلمان و ۷۰ کارت هدیه ۲ میلیون ریالی برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

شایان ذکر است قرعه کشی جشنواره #معلم_محبوب_من پس از عید سعید فطر برگزار شده و برندگان خوش شانس این جشنواره در روز پنج شنبه مورخ ۲۳ خرداد ماه معرفی می‌شوند. هم‌وطنان عزیز می‌توانند اخبار این جشنواره را از طریق وبسایت بانک سرمایه به نشانی www.sbank.ir و یا صفحه اینستاگرام بانک به نشانی www.instagram.com/banksarmaye دنبال نمایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(ویدئو) لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی