تیراندازی دو موتورسوار به سمت مأموران پلیس البرز +فیلم


تیراندازی دو موتورسوار به سمت مأموران پلیس البرز +فیلم

ظهر امروز یک دستگاه موتور سیکلت با دو سرنشین در محدوده مشکین دشت کرج به سمت ماموران انتظامی تیراندازی و سریعاً متواری شدند.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از پلیس، ماموران سریعاً راکبان موتور سیکلت را تحت تعقیب قرار داده که آنها نیز به محض مشاهده پلیس، موتور سیکلت را رها کرده و در یک باغ اقدام به فرار کردند.

ماموران نیز محیط مورد نظر را محاصره و هردو نفر را دستگیر کردند.


جزئیات تیراندازی به مأموران پلیس در البرز/ کشف یک قبضه کلاشینکف
فرمانده انتظامی استان البرز ضمن تشریح جزئیات تیراندازی به مأموران پلیس در استان از کشف یک قبضه سلاح کلاشینکف خبر داد.

سردار عباسعلی محمدیان در گفتگو با شبکه خبر، اظهار کرد: ظهر امروز مأموران پلیس هنگام گشت زنی در محدوده مشکین‌دشت به یک دستگاه موتورسیکلت که داری راکب و سرنشین بود، مشکوک شدند.

وی با اشاره به حرکات مشکوک سرنشین و راکب موتورسیکلت، گفت: راکب موتورسیکلت اقدام به تیراندازی به‌سوی مأموران پلیس می‌کند، و مأموران نیز آن‌ها را تعقیب می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به تعقیب و گریز در مسافتی حدود پنج کیلومتر، گفت: راکب و سرنشین اقدام به رها کردن موتور و فرار به سمت باغات می‌کنند.

سردار محمدیان با اشاره به اینکه محل حادثه توسط مأموران پلیس فردیس محاصره می‌شود، گفت: بعد از درگیری مسلحانه یکی از آن‌ها هدف گلوله قرار گرفت و دیگری سالم دستگیر و تسلیم نیروهای پلیس شد.

وی گفت: در این عملیات یک قبضه سلاح کلاشینکف، دوقبضه سلاح کمری و مقداری مهمات کشف‌شده است.

فرمانده انتظامی استان البرز تأکید کرد: تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

سرقت مسلحانه از بانک در البرز تکذیب شد/طلافروشی مقصد سارقان بود

فرمانده انتظامی استان البرز ضمن تکذیب سرقت مسلحانه از بانک در استان، گفت: قصد سارقان سرقت از طلافروشی بوده است.

سردار عباسعلی محمدیان عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در کلانتری مشکین‌دشت، اظهار کرد: امروز مأموران کلانتری مشکین‌دشت در حال گشت زنی بودند که در ساعت ۱۳:۱۵ دقیقه موتورسیکلتی را رؤیت می‌کنند که سرنشین آن لباس نظامی غیرمتعارف پوشیده بوده است.

وی در ادامه با اشاره به ناشناخته و غیرمتعارف بودن لباس این افراد، تأکید کرد: با توجه به این مهم ایست می‌دهند و متواری می‌شود و سپس به تعقیب موتورسیکلت می‌روند.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه سرنشینان موتورسیکلت به‌محض اینکه می‌بینند خودرو کلانتری آن‌ها را تعقیب می‌کند، به سمت خودرو به‌وسیله اسلحه کلاشینکف شلیک می‌کنند، افزود: حداقل دو گلوله به خودرو گشت اصابت کرد اما خوشبختانه راننده و سرنشینان آن هیچ‌گونه صدمه‌ای ندیدند.

سردار محمدیان بابیان اینکه تعقیب به همین صورت ادامه پیدا و با آتش متقابل مأموران نیروی انتظامی مواجه شد، عنوان کرد: افراد مسلح مجبور به خروج از بافت جمعیتی شهر شدند و به سمت حاشیه و باغات رفتند و از همان محدوده به دلیل تیراندازی مأموران انتظامی دچار آسیب شده و موتورسیکلت آن‌ها به زمین‌خورده و سپس به‌صورت پیاده وارد باغات شدند.

یکی از مهاجمان زخمی شده است

وی با اشاره به اینکه پس‌ازاین رخداد سایر نیروهای انتظامی شهرستان به کمک آمدند و محدوده‌ای که این افراد فرار کرده بودند را محاصره می‌کنند، گفت: مأموران انتظامی بعد از حدود یک ساعت و نیم تلاش بی‌وقفه موفق به دستگیری دو سارق شدند که مسلح به سلاح بودند و به سمت مأموران تیراندازی می‌کردند که یک نفر از این‌ها هدف گلوله قرار گرفت و اکنون در بیمارستان بستری است و نفر دوم نیز سالم خود را به پلیس تسلیم کرد.

فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: مأموران در بازرسی از پاتوق سارقان موفق به کشف تعدادی تجهیزات پلیسی، گوشی‌های تلفن همراه، فشنگ و سلاح‌های مختلف ۲ قبضه سلاح کمری و کلاشینکف و وینچستر که از نوع سلاح‌های ساچمه‌زن هستند، شدند.

سردار محمدیان گفت: تحقیقات اولیه نشان می‌دهد که این افراد قصد سرقت از یک طلافروشی در سطح شهر را داشتند که با تیزبینی همکاران نیروی انتظامی موفق به این اقدام نشدند.

به گفته وی، تحقیقات تکمیلی در خصوص سایر جرایم این افراد ادامه دارد و در گزارش‌ها بعدی اعلام می‌شود.

فرمانده انتظامی استان البرز بابیان اینکه همه مجرمین که مرتکب جرم شده‌اند پلیس را شناخته‌اند، گفت: امروز به تجهیزات پیشرفته و علم کشف جرم تجهیز است و این به معنای آن است که حتی اگر این افراد امروز دستگیر نمی‌شدند، قطعاً با سرنخ‌هایی که از خود به‌جای گذاشته بودند، کمتر از ۴۸ ساعت موفق به دستگیری آن‌ها می‌شدند.

تکذیب سرقت مسلحانه از بانکی در مشکین دشت

سردار محمدیان به مجرمین هشدار داد و گفت: دست از ارتکاب به جرم و اقدامات مجرمانه خود بردارید و به دامان خانواده بازگردید و یا شغل‌های آبرومند و درآمد پایین‌تر اقدام به گذران زندگی کنند. بدانند که نیروی انتظامی با تجهیزات و حضور گسترده خود اجازه ارتکاب به جرم را نمی‌دهد.

وی گفت: مجازات تیراندازی و نگهداری این سلاح‌ها بسیار بالا است و قطعاً دستگاه قضائی آن‌ها را به سزای اعمال خود می‌رساند.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه هویت مجرمینی که در عملیات امروز دستگیر شدند مشخص شد، عنوان کرد: مشخص شد که این افراد دارای دو دستگاه خودرو هستند و محل نگهداری این خودروها نیز مشخص شد و سرانجام مجبور به اعتراف شدند که خودروها را در دو محل مختلف قرار داده‌اند که بعد از ارتکاب به سرقت بتوانند به محل خودروها بروند و متواری شوند که ناکام مانده و کل تجهیزات در اختیار پلیس است.

سردار محمدیان در بخش دیگری با اشاره به شایع شدن سرقت یک بانک در محمد شهر کرج، گفت: هیچ‌گونه خبر سرقت بانک نداشته‌ایم و این عملیات نیز سرقت نبوده و تنها تیزهوشی واحد گشت پلیس بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق