آبنمای موزیکال آبشار تهران


آبنمای موزیکال آبشار تهران با 2 هزار متر مربع مساحت در برکه شماره 7 آبشار تفریحی تهران احداث شده است. در آبنمای موزیکال آبشار تهران از تکنولوژی DMX استفاده شده و جذابیت خاصی را در ارتفاعات شمال غربی تهران ایجاد کرده است.با راه‌اندازی آبنمای موزیکال آبشار تهران، جاذبه‌های بصری و تفریحی این مجموعه زیبا واقع […] نوشته آبنمای موزیکال آبشار تهران...

آبنمای موزیکال آبشار تهران با ۲ هزار متر مربع مساحت در برکه شماره ۷ آبشار تفریحی تهران احداث شده است. در آبنمای موزیکال آبشار تهران از تکنولوژی DMX استفاده شده و جذابیت خاصی را در ارتفاعات شمال غربی تهران ایجاد کرده است.با راه‌اندازی آبنمای موزیکال آبشار تهران، جاذبه‌های بصری و تفریحی این مجموعه زیبا واقع در ارتفاعات پایتخت بیشتر شده است. آبنمای موزیکال آبشار تهران حدود ۲ هزار متر مربع مساحت دارد و برای تجهیز آن از بروزترین و مدرنترین امکانات مورد استفاده در آبنماهای دنیا استفاده شده است.
فواره مرکزی این آبنما تا ۱۰ متر و دیگر فواره ها تا حدود ۶ متر ارتفاع می گیرند و با توجه به استفاده از تکنولوژی DMX در آبنما، همزمان با روشن شدن سیستم، مصرف برق کنترل خواهد شد.آبنمای موزیکال آبشار تهران اولین آبنمای موزیکال تهران است که با استفاده از سیستم کنترل بصورت DMX هدایت می شود.کاهش مصرف برق یکی از مزایای به کار گیری سیستم DMX است. همچنین با استفاده از این تکنولوژی که تکنولوژی روز دنیاست، امکان کنترل پمپها و چراغها بصورت تک تک و در واقع عیب یابی و رفع سریع نقص آنها وجود دارد.چراغهای نصب شده در آبنما دارای ۳ رنگ اصلی است و به واسطه DMX می توان افکتهای زیبا و چشمگیر ایجاد کرد.
آبنمای موزیکال آبشار تهران در راستای اجرای طرح همدلی و همزمان با روز طبیعت در سال ۱۳۹۳ به بهره برداری رسید.

آدرس : انتهای بزرگراه همت، بعد از پل آزادگان، خروجی پارک آبشار

آبنمای موزیکال آبشار تهرانآبنمای موزیکال آبشار تهران
آبنمای موزیکال آبشار تهرانآبنمای موزیکال آبشار تهرانرزرو تورهای مسافرتی در لست تورز و توریاب:

منابع:
بزنیم بیرون
باشگاه خبرنگاران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه جاذبه‌های گردشگری ایران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج