سرپرست پرسپولیس : همه تنش‌ها از فضای مجازی شکل گرفت


سرپرست پرسپولیس از میزبانی سپاهانی ها در دیدار امروز مقابل پرسپولیس شدیدا گله کرد. نوشته سرپرست پرسپولیس : همه تنش‌ها از فضای مجازی شکل گرفت اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

سرپرست پرسپولیس : همه تنش‌ها از فضای مجازی شکل گرفت

محسن خلیلی : ترفندهای سپاهان در میزبانی جواب نداد
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۳:۲۲
سرپرست پرسپولیس : همه تنش‌ها از فضای مجازی شکل گرفت

سرپرست پرسپولیس از میزبانی سپاهانی ها در دیدار امروز مقابل پرسپولیس شدیدا گله کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محسن خلیلی با اشاره به روح جوانمردی در فوتبال گفت :

واقعاً جای تعجب داشت که در این سطح از بازیها به این شکل تیمی مثل سپاهان از پرسپولیس میزبانی کند. متأسفانه ما از دیروز شاهد اتفاقات ناپسندی بودیم. وقتی در جلسه هماهنگی با حضور نماینده شورای تأمین برگزار شد قانون ۵۰-۵۰ سکوها تبدیل به ۷۰ به ۳۰ شد انتظار اتفاقات دیگر هم داشتیم. متأسفانه همان ۳۰ درصدی که برای هواداران ما در نظر گرفتند را نیز به آن عمل نکردند. قیمت بلیت تماشاگران ما را دو برابر کردند. بلیت‌فروشی به شکل عجیبی انجام شد. هواداران ما که بلیت داشتند را به ورزشگاه راه ندادند و ترفندهایی به وجود آوردند تا سکوهای ما پر نشود. با همه این اتفاقات ما سعی کردیم آرامش خود را حفظ کنیم و نتیجه آن را در زمین گرفتیم. آنها خیلی بهتر از این می‌توانستند از پرسپولیس و هوادارانش میزبانی کنند.

محسن خلیلی در ادامه می گوید:

واقعاً عجیب است که سپاهانی‌ها به این فکر نکردند این فوتبال ادامه دارد. شاید آنها فکر کردند همین تک‌بازی انجام می‌شود و دیگر قرار نیست این دو تیم با همدیگر مقابله کنند. واقعاً چنین رفتارهایی برای فوتبال ایران زشت است. به نظر من همه تنش‌ها از فضای مجازی شکل گرفت و باعث شد که تماشاگران سپاهان را علیه ما تحریک کنند. هواداران پرسپولیس مثل همیشه مظلوم واقع شدند و دیدید امروز به هر شکلی که می‌شد آنها را عذاب دادند. کتکشان زدند در صف بلیت‌فروشی نگهشان داشتند. بلیت‌ها را خریدند اما به ورزشگاه راهشان ندادندمگر فوتبال برای این تماشاگر انجام نمی‌شود؟متأسفانه یکسری اتفاقاتی اینجا رخ داد که واقعاً جای تأسف دارد. ما سکوت کردیم تا تنشی ایجاد نشود اما دیدید که چه شرایطی را به وجود آوردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل