نماینده رهبر معظم انقلاب در کردستان واستاندار کردستان با صدور پیامی مردم کردستان را به شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس فراخواندند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی و بهمن مرادنیا در بیانیه ای از عموم کردستان برای شرکت باشکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل آوردند،متن اطلاعیه به شرح ذیل می باشد.

برگزاری راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال که از برکات و ابداعات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است میعادگاه عاشقان و دلسوخته‌گان قدس شریف است که سالهاست توسط رژیم اشغالگر صهیونیستی از صاحبان اصلی آن که همانا مردم مسلمان فلسطین است غضب شده است.

حضور هرساله مردم در راهپیمایی روز قدس، یادآور این نکته است که مردم هرگز قبله گاه نخستین خود و آرمان‌های فلسطین را فراموش نکرده‌اند و با حضور گسترده در خیابان‌ها با آنان اعلام حمایت و همبستگی می کنند.

لذا از شما مردم مومن و روزه‌دار استان کردستان دعوت می‌نماییم با حضور بسیار گسترده و وحدت آفرین خود، ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف در برابر رژیم کودک کش صهیونیستی یکبار دیگر همچون همیشه حق خواهی و عظمت انقلابی خود را در برابر جهانیان، خصوصا دشمنان قسم خورده این آب و خاک به نمایش بگذارید.