رسمی ؛ سرمربی آبی پوشان اخراج شد !


باشگاه اینتر با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که با لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم اول این باشگاه، قطع همکاری کرده است. نوشته رسمی ؛ سرمربی آبی پوشان اخراج شد ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

رسمی ؛ سرمربی آبی پوشان اخراج شد !

رسمی: لوچانو اسپالتی از اینتر اخراج شد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۶:۳۰
رسمی ؛ سرمربی آبی پوشان اخراج شد !

باشگاه اینتر با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که با لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم اول این باشگاه، قطع همکاری کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اسپالتی که در تابستان ۲۰۱۷ هدایت اینتر را برعهده گرفت، در این دو فصل نتوانست انتظارات را برآورده کند و تیمش در این فصل با دشواری و پشت سر آتالانتا، در رتبه چهارم سری آ قرار گرفت و جواز حضور در رقابت های فصل آینده چمپیونزلیگ را به دست آورد. اما این نتوانست مدیران اینتر را قانع کند و در نهایت تصمیم به قطع همکاری با این مربی باتجربه گرفتند.

در بیانیه باشگاه اینتر آمده است:

” باشگاه اینتر تایید می کند که لوچانو اسپالتی دیگر مربی تیم اول باشگاه نیست. باشگاه از اسپالتی برای کارهایی که انجام داد و نتایجی که با هم به دست آوردیم، تشکر می کند.”

اینتر در آخرین بازی فصل با نتیجه ۲-۱ امپولی را شکست داد و توانست سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد اما از هفته ها قبل، شایعات زیادی در مورد جانشینان احتمالی اسپالتی به گوش می رسید.

اکنون رسانه ها از آنتونیو کونته، سرمربی سابق یوونتوس و چلسی به عنوان سرمربی فصل بعد اینتر نام می برند. کونته سال گذشته از چلسی جدا شد و در یک سال اخیر هدایت تیمی را برعهده نداشت.

همچنین از ژوزه مورینیو، سرمربی باتجربه پرتغالی، به عنوان دیگر گزینه هدایت نرآتزوری نام برده می شود. او پیش از یک بین سال های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ روی نیمکت اینتر نشست و با این تیم قهرمان سری آ و چمپیونزلیگ شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...