کمیته فنی با خروجی «کشک» در استقلال!/سکوت تصمیم‌ گیرندگان فنی بعد از مصاحبه مجیدی


کمیته فنی باشگاه استقلال این روزها به جای دفاع از انتخابش و همچنین پاسخگویی به کنایه‌های فرهاد مجیدی سکوت را ترجیح داده در حالی که پیش از این و در شرایط بهتر آنها در صدر گفت‌و‌گو با رسانه ها قرار...

کمیته فنی باشگاه استقلال این روزها به جای دفاع از انتخابش و همچنین پاسخگویی به کنایه‌های فرهاد مجیدی سکوت را ترجیح داده در حالی که پیش از این و در شرایط بهتر آنها در صدر گفت‌و‌گو با رسانه ها قرار داشتند.

به گزارش فارس، از روزی که امیر حسین فتحی سکان مدیریت استقلال را در دست گرفته ۲ بار اقدام به تشکیل کمیته فنی کرده است. بار اول زمانی بود که استقلالی‌ها برای حضور مجیدی به عنوان دستیار شفر کشمکش داشتند و این نفرات هر روز از شفر سرمربی آلمانی ایرادات فنی می‌گرفتند.

به طور مثال پرویز مظلومی که هرگز با استقلال نتواسنت موفق شود از شفر ایرادات تاکتیکی می‌گرفت و در جلسات به این مربی انتقاد می‌کرد که او باید روش بازی تیمش را تغییر دهد!

در ادامه فتحی به نوعی کمیته فنی را دور زد و به نوعی باعث دلخوری آنها شد، آنجایی که مدیرعامل استقلال مجیدی را از آستین بیرون آورد و در حالی که شفر خواستار حضور جباری بود اما به یکباره مجیدی با یک جلسه در دبی با شفر کمک مرد آلمانی شد. همین موضوع کافی بود تا کمیته فنی استقلال حسابی دلخور شود و به نوعی قید برگزاری جلسات را زدند. در این بین مصاحبه‌هایی هم می‌شد، به طور مثل فریبا مدعی می‌شد که خبری از کمیته فنی ندارد یا روانخواه هم از این وضعیت انتقاد کرد.

البته این پایان کار نبود و مدیرعامل باشگاه استقلال به محض تا اینکه متوجه اختلاف معاونش(خطیر) با شفر شد دوباره دستش را به سمت کمیته فنی دراز کرد اما این بار بی سر و صدا! پیش بینی می شد با توجه به رفتاری که با اعضای کمیته فنی شده آنها قید همکاری با فتحی را بزنند اما ظاهرا این نفرات حاضر هستند به هر قیمتی در این کمیته حضور داشته باشند. صحبتی که فرهاد مجیدی هم به نوعی در آخرین مصاحبه‌اش به آن اشاره کرد و مدعی شد افرادی دور و بر فتحی را گرفته اند که در سابقه آنها حتی یک جام قهرمانی در قامت مربیگری دیده نمی‌شود!

اینجا است که معنی واقعی کمیته فنی کشک مشخص می‌شود، کمیته ای که سال‌ها پیش علی پروین برای تشکیلش گفت: کمیته فنی کشک است! حالا هم در استقلال همین شرایط به وجود آمده است، اعضای کمیته فنی استقلال که ظاهرا با حضور مربی ایتالیایی در این باشگاه موافق هستند بعد از مخالفت‌هایی که با حضور این مربی در استقلال شد حتی حاضر نشدند از انتخابشان دفاع کنند. این همان کمیته است که بعد از انتقادات تند فرهاد مجیدی کوچکترین واکنشی به او نشان نداده و آنها خیلی محترمانه قایم شدند تا آب‌ها از آسیاب بیفتد! اعضای این کمیته همانهایی هستند که به هیچ دوربینی نه نگفته و معمولا در صدر اخبار هستند اما تا مجیدی از آنها انتقاد کرد سکوت کردند.

بله این کمیته فنی استقلال است که اعضایش حتی با وجود اینکه مورد انتقاد قرار می‌گیرند سکوت در پیش می‌گیرند، سکوتی که ما را یاد نتایج استقلال در زمان سرمربیگری مظلومی می‌اندازد و او بیشتر سعی می‌کرد به جای جواب دادن به هواداران از سوالات فرار کند! حالا همین فرد سخنگوی کمیته فنی استقلال است ولی حتی نمی‌تواند از تصمیمات این کمیته که حتی مورد انتقاد برخی از اعضای هیات مدیره این باشگاه هم هست دفاع کند.

حال سوال اینجا است اگر یک درصد تیم استقلال در فصل پیش رو نتیجه نگیرد این نفرات از انتخاب خود دفاع می‌کنند؟ آیا این اعضا که حتی قدرت دفاع از خود را ندارند به هواداران این تیم پاسخ می‌دهند؟ قضاوت در این زمینه با خود هواداران استقلال!

مخاطبان گرامی : به شما عزیزان پیشنهاد مى کنیم "مطالب پیشنهادی" زیر را هم مطالعه کنید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی