احتمال تولید آکورا NSX تایپ R وجود دارد


احتمال تولید آکورا NSX تایپ R وجود دارد

احتمالاً آکورا/هوندا در سال جاری نسخه‌ی پرفورمنس NSX را با نام تایپ R معرفی خواهد کرد. گفته می‌شود این خودرو در نمایشگاه توکیو 2019 در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. فوربس بدون ذکر نام منبعی که اقدام به انتشار این خبر کرده می‌گوید NSX تایپ R قدرت بیشتری خواهد داشت. هنوز مشخص نیست این... The post احتمال تولید آکورا NSX تایپ R وجود دارد appeared...

احتمالاً آکورا/هوندا در سال جاری نسخه‌ی پرفورمنس NSX را با نام تایپ R معرفی خواهد کرد. گفته می‌شود این خودرو در نمایشگاه توکیو 2019 در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

احتمال تولید آکورا NSX تایپ R وجود دارد
فوربس بدون ذکر نام منبعی که اقدام به انتشار این خبر کرده می‌گوید NSX تایپ R قدرت بیشتری خواهد داشت. هنوز مشخص نیست این قدرت بیشتر چگونه به دست می‌آید اما این قدرت بیشتر می‌تواند با تیون بهتر پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3.5 لیتری توئین توربو یا ارتقای سه پیشرانه‌ی الکتریکی و یا هم بهبود همه‌ی این مجموعه به دست آید. به‌هرحال قدرت این خودرو بیشتر از خروجی 573 اسب بخاری مدل جدید و در حدود 650 اسب بخار خواهد بود.

احتمال تولید آکورا NSX تایپ R وجود دارد
از دیگر اصلاحات این خودروی جدید می‌توان به سیستم تعلیق سفت‌تر و ترمزهای سرامیک کربنی بزرگ‌تر اشاره کرد. همچنین باور بر این است آکورا NSX تایپ R دارای کیت بدنه‌ی جدید و اسپورت و قطعات آئرودینامیکی همچون اسپلیتر جلو و بال عقب الهام گرفته از خودروی مسابقه‌ای NSX GT3 خواهد بود.

احتمال تولید آکورا NSX تایپ R وجود دارد
البته از همین خودروی مسابقه‌ای می‌توان برای بهبود دیگر بخش‌ها همچون سیستم چهار چرخ محرک نیز الهام گرفت. البته این کار نیازمند تغییرات قابل‌توجه در قوای محرکه‌ی هیبریدی خواهد بود و بنابراین احتمال انجام آن خیلی بالا نیست.

احتمال تولید آکورا NSX تایپ R وجود دارد
قیمت آکورا NSX 2019 از 157500 دلار آغاز می‌شود. انتظار داریم نسخه‌ی تایپ R گران‌تر باشد. شایعاتی درباره‌ی قیمت پایه‌ی حدود 200 هزار دلاری به گوش می‌رسد که در این صورت محصول ژاپنی‌ها حدود 10 هزار دلار گران‌تر از پورشه 991 توربو S خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی