مشخصات فنی سدان کیا ” کا 900 ” مدل 2019 | فیلم


مشخصات فنی سدان کیا ” کا 900 ” مدل 2019 | فیلم

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اندمشخصات محبوب‌ترین خودروی سایز کوچک جهان | فیل...نغییرات ظاهری و فنی کیا اسپورتیج 2019 | فیلم...مشخصات فنی سدان کیا کا 900 مدل 2019 |...

پس از اولین حضور در بازار کره جنوبی، کیا اکنون خودروی جدید سدان K900 را طی نمایشگاه خودروی نیویورک در آمریکای شمالی نشان می‌دهد. این خودرو در سه‌ماهه‌ چهارم سال ۲۰۱۸ در بازار ایالات متحده فروخته خواهد شد و جزئیات قیمت‌گذاری آن، نزدیک به شروع فرآیند فروش اعلام می‌شود.

سدان کیا K900 در ایالات متحده ظاهری همانند همتای خود در کره جنوبی دارد؛ درحالی‌که این خودرو در کشور سازنده با نام K9 شناخته می‌شود. طراحی کیا در این خودرو محافظه‌کارانه به نظر می‌رسد و شکل سنتی سه‌جعبه‌ای خود را حفظ می‌کند.

هیچ تلاشی برای حرکت به سوی عناصر الهام‌بخش کوپه نسبت به بسیاری از سدان‌های مدرن وجود ندارد. خودروساز کره‌ای کاملا از جلوپنجره مشبک جدید کیا K900 راضی به نظر می‌رسد که دارای شبکه مش با ۱۷۶ سلول است.

این شرکت ادعا می‌کند که طراحی این خودرو «نشانه‌ای از آزاد شدن انرژی» ارائه می‌دهد که از مرکز وسیله نقلیه عبور می‌کند و بسیار شبیه حالتی است که امواج آب در اثر ضربه به اطراف پخش می‌شوند؛ با این حال، مفاهیم شاعرانه کیا خیلی واقعی به نظر نمی‌رسد.

در فضای داخلی، سدان کیا K900 با استفاده از ویژگی‌های لوکس مسافران را راضی نگه می‌دارد. خریداران می‌توانند یک صندلی راننده با قابلیت تنظیم ۲۰ جهته داشته باشند که دارای کنترل‌هایی برای تنظیم عرض پشتی و شانه است. کیا ادعا می‌کند که روکش صندلی‌ها بر اساس سبک لباس پوشیدن پادشاهان کره‌ای طراحی شده است.

همچنین افرادی که در صندلی‌های عقب خودرو سوار می‌شوند، می‌توانند به لطف صندلی عقب قابل تنظیم ۱۲ جهته در سمت راننده و صندلی قابل تنظیم ۱۴ جهته برای مسافر سمت شاگرد، در عقب راحتی بیش‌تری تجربه کنند. گرمایش و تهویه صندلی‌ها هم در جلو و عقب برای سرنشینان در دسترس قرار دارد.

(۱۱۲)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟