شیطنت صهیونیستها؛ فروش کمک های بشردوستانه فلسطینی‌ها


شیطنت صهیونیستها؛ فروش کمک های بشردوستانه فلسطینی‌ها

رژیم غاصب صهیونیستی کمک های بشردوستانه اتحادیه اروپا به به روستانشینان فلسطینی را به فروش می رساند.

شیطنت صهیونیستها؛ فروش کمک های بشردوستانه فلسطینی‌ها

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از خبرگزاری فرانسه از قدس، اتحادیه اروپا روز جمعه، طرح رژیم صهیونیستی برای فروش کمک های بشر دوستانه این اتحادیه را به روستانشینان فلسطینی واقع در کرانه باختری محکوم کرد. رژیم صهیونیستی، این کمک ها را مصادر کرده است.
شادی عثمان، سخنگوی اتحادیه اروپا در قدس گفت یک نهاد اسرائیلی موسوم به کوگات (Cogat)، مسئول فروش کمک های بشردوستانه این اتحادیه شده است.
این کمک های بشردوستانه که در سال 2018 میلادی (1397-1396 شمسی) توسط رژیم صهیونیستی توقیف شدند، شامل دو کلاس درس پیش ساخته، دو دستگاه چادر و و سه پناهگاه پیش ساخته می باشند که توسط اتحادیه اروپا به روستاییان فلسطینی در کرانه باختری اهدا شده اند.
اتحادیه اروپا با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: ‹‹در تاریخ 6 مه (16 اردیبهشت) روزنامه اسرائیلی معاریو یک آگهی چاپ کرد که در آن از صاحبان این اموال توقیف شده خواسته شده بود طی 30 روز برای پیگیری اموال خود اقدام کنند در غیر اینصورت این اموال به فروش خواهد رسید››.
شادی عثمان به خبرگزاری فرانسه گفت که تقاضای اتحادیه اروپا مبنی بر بازگرداندن اموال به جایی نرسیده است.
در بیانیه اتحادیه اروپا آمده است: ‹‹هیئت های نمایندگی اتحادیه اروپا در کرانه باختری و در قدس از مقامات اسرائیل خواسته اند که این کمک ها را بدون هیچ پیش شرطی و در اسرع وقت در اختیار روستانشینان فلسطینی بگذارند››.
ارزش کمک های توقیف شده در حدود 15.320 یورو می باشد. مقامات رژیم صهیونیستی همواره کمک های بشردوستانه اتحادیه اروپا به روستاییان فلسطینی را توقیف کرده و آنها را به فروش می رسانند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی