کنسرت بابک رادمنش برای اولین بار در تبریز برگزار می شود


بابک رادمنش، خواننده و آهنگساز سرشناس کشورمان، در تاریخ 17 خرداد ماه سال جاری، برای اولین بار در تالار پتروشیمی تبریز به اجرای کنسرت می پردازد. نوشته کنسرت بابک رادمنش برای اولین بار در تبریز برگزار می شود اولین بار در موسیقی ایرانیان. پدیدار شد.

کنسرت بابک رادمنش برای اولین بار در تبریز برگزار می شودکنسرت بابک رادمنش برای اولین بار در تبریز برگزار می شودبابک رادمنش

بابک رادمنش، خواننده شناخته شده کشورمان، برای اولین بار و در سومین هفته از سومین ماه بهاری ۱۳۹۸ میهمان آذربایجانی ها در شب آذربایجان می شود.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، بابک رادمنش، خواننده و آهنگساز سرشناس کشورمان، در تاریخ ۱۷ خرداد ماه سال جاری، برای اولین بار در تالار پتروشیمی تبریز به اجرای کنسرت می پردازد.

این کنسرت به همت مؤسسه فرهنگی و هنری اساطیر مهر تدارک دیده شده است و مدیر برنامه مجموعه، محمدحسین درابلو می باشد.

شایان ذکر است که کنسرت بابک رادمنش، در ساعت ۲۱:۳۰ از تاریخ ۱۷ خرداد ماه جاری در تالار پتروشیمی تبریز برگزار می شود و علاقمندان می توانند جهت تهیه اینترنتی بیلت ها به آدرس www.shahriz.com مراجعه نمایند. همچنین برای خرید حضوری بلیت ها، می توان به مؤسسه طنین مراجعه کرد.

کنسرت بابک رادمنش برای اولین بار در تبریز برگزار می شودکنسرت بابک رادمنش برای اولین بار در تبریز برگزار می شودکنسرت بابک رادمنش برای اولین بار در تبریز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طحان نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است