تقدیر نماینده ولی‌فقیه و استاندار آذربایجان‌شرقی از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس


تقدیر نماینده ولی‌فقیه و استاندار آذربایجان‌شرقی از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌شرقی با صدور پیامی مشترک از حضور پرشور مردم ولایتمدار استان در راهپیمایی روز قدس تقدیر کردند.

تقدیر نماینده ولی‌فقیه و استاندار آذربایجان‌شرقی از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان‌شرقی با صدور پیامی مشترک از حضور پرشور مردم ولایتمدار استان در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر کردند.

در این پیام آمده است: حضور شکوهمند، عظیم و حماسی مردان و زنان مؤمن، انقلابی و روزه‌دار آذربایجان‌شرقی در دفاع از قداست قدس شریف و تجدید بیعت با فرمان تاریخی معمار کبیر انقلاب امام خمینی‌(ره) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری، برگ زرین دیگری بر دفتر قطور افتخارات استان و مردم ولایتمدار آن افزود.
نمایش عظیم وحدت، انسجام و اتحاد مردم شهیدپرور و غیور آذربایجان همگام و همصدا با ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه جهان در بازخوانی آرمان‌های مردم مظلوم فلسطین، یک نه بزرگ به طرح منحوس «معامله قرن» و فریادی رسا و غریوی رعدآسا در نفی خطرناک‌ترین توطئه جبهه استکبار و اذناب آن در منطقه است.
اینجانبان با حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال، از مردم غیرتمند و شهیدپرور استان که صحنه‌هایی چنین زیبا و خاطره‌انگیز را در این ماه پرخیر و برکت آفریدند و وحدت و استکبارستیزی خود را به نمایش گذاشتند، قدردانی می‌کنیم.
امید است همچنان تحت توجهات حضرت بقیة‌الله الاعظم و با پیروی از رهنمود‌های مقام عظمای ولایت، در حراست از خون پاک شهیدانِ راه انتفاضه و انقلاب اسلامی و حمایت و پشتیبانی از خدمات ماندگار نظام سربلند باشید.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی