مرسدس – ای‌ام‌جی GT73 هیبریدی سال آینده میلادی از راه می رسد


رسانه کلیک – شایعه ای جدید به عرضه مرسدس – ای‌ام‌جی GT73 هیبریدی در سال آینده میلادی اشاره می کند. ظاهرا این خودرو قادر به تولید 800 اسب بخار قدرت است. در مارس 2017 شاهد رونمایی از یک خودروی مفهومی 4 درب قدرتمند مرسدس – ای‌ام‌جی با موتور هیبریدی در نمایشگاه خودروی ژنو بودیم. مرسدس بنز […] نوشته مرسدس – ای‌ام‌جی GT73 هیبریدی سال آینده میلادی از...

رسانه کلیک – شایعه ای جدید به عرضه مرسدس – ای‌ام‌جی GT73 هیبریدی در سال آینده میلادی اشاره می کند. ظاهرا این خودرو قادر به تولید 800 اسب بخار قدرت است.

در مارس 2017 شاهد رونمایی از یک خودروی مفهومی 4 درب قدرتمند مرسدس – ای‌ام‌جی با موتور هیبریدی در نمایشگاه خودروی ژنو بودیم. مرسدس بنز تصمیم گرفت نمونه تجاری این خودرو را با نام GT 4 درب کوپه روانه بازار کند که البته تنها از موتور بنزینی بهره می برد.

این خودروی کانسپت دارای یک موتور توربوشارژ 8 سیلندر 4.0 لیتری به همراه یک موتور الکتریکی بود. موتور بنزینی در بخش جلویی و موتور برقی روی محور عقب قرار داشت که در مجموع قدرتی برابر با 805 اسب بخار در اختیار راننده قرار می داد.

این شرکت آلمانی در گذشته اعلام کرده بود این سیستم هیبریدی را در نمونه تجاری این خودرو مورد استفاده قرار می دهد. در حال حاضر خودروی 4 درب GT 63 S قدرتمندترین محصول تولید عمده مرسدس بنز محسوب می شود.

بر اساس شایعه ای جدید، مرسدس – ای‌ام‌جی GT73 هیبریدی سال آینده میلادی با موتور 800 اسب بخاری از راه می رسد. وب‌سایت Autocar به عنوان منبع این شایعه توانسته به چندین تصویر جاسوسی دسترسی پیدا کند.

مرسدس – ای‌ام‌جی GT73 هیبریدی سال آینده میلادی از راه می رسد

استفاده از عدد 73 در نامگذاری این خودرو می تواند به معنای خاص بودن آن باشد، چرا که مرسدس بنز در گذشته از چنین عددی برای برخی خودروهای افسانه ای خود مانند SL73 استفاده کرده است.

در گذشته شاهد ثبت نام های G73 ،S73 و +GT73 4Matic از سوی این شرکت آلمانی بودیم. این خودرو به عنوان رقیب پورشه پانامرا توربو S E-Hybrid شناخته می شود که قدرت تولیدی آن به 677 اسب بخار می رسد.

انتظار می رود استفاده از یک موتور برقی باعث افزایش بالای وزن این خودرو نشود. به نظر می رسد شتاب این خودرو برابر با 3.0 ثانیه باشد.

به احتمال زیاد مرسدس – ای‌ام‌جی GT73 هیبریدی با قیمتی بالاتر از 180 هزار دلار به فروش می رسد.

Source: motor1

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت