«آیه 9 سوره عنکبوت»؛ منبع بخش خوشنویسی جشنواره قرآن وزارت بهداشت


«آیه 9 سوره عنکبوت»؛ منبع بخش خوشنویسی جشنواره قرآن وزارت بهداشت

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ در رشته خوشنویسی بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت لازم است متن آیه 9 سوره مبارکه عنکبوت وَالَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَنُدْخِلَنَّهُمْ فِی الصَّالِحِینَ به صورت نستعلیق و شکسته نستعلیق به دبیرخانه بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت ارسال شود.

«آیه 9 سوره عنکبوت»؛ منبع بخش خوشنویسی جشنواره قرآن وزارت بهداشتبه گزارش ایکنا از همدان، بخش هنری بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در ۹ رشته خوشنویسی، نقاشی، عکس، تذهیب، فیلم کوتاه، معرق و منبت، طراحی پوستر، نمایش، پی نما (کمیک استریپ) برگزار می‌شود.
علاقمندان جهت شرکت در بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در رشته خوشنویسی باید متن آیه ۹ سوره مبارکه عنکبوت «وَالَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَنُدْخِلَنَّهُمْ فِی الصَّالِحِینَ» به صورت نستعلیق و شکسته نستعلیق به دبیرخانه بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت ارسال کنند.
چنانچه عدم تأیید اصالت اثر در هر یک از مراحل جشنواره احراز شود، اثر از رقابت‌ها حذف خواهد شد، آثار خوشنویسی در دو بخش نستعلیق و شکسته نستعلیق مورد بررسی قرار خواهند گرفت و سایر خطوط از دور مسابقات حذف خواهند شد.
مطابق زمانبندی تعیین شده، لازم است اصل اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شود، مشخصات کامل صاحب اثر باید در صفحه‌ای جداگانه تایپ و همراه اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شود، گفتنی است هر نفر تنها می‌تواند یک اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال نماید.
اثر ارسالی نباید تاکنون در هیچ مسابقه یا جشنواره‌ای حائز رتبه شده باشد، شناسنامه هر اثر، شامل: نام و نام خانوادگی، نام دانشگاه و دستگاه، شماره ملی است که لازم است در پشت اثر بالا سمت چپ نصب شود و لازم است امضاء صاحب اثر به همراه نام و نام خانوادگی و سال تولید اثر(سال جاری) درج شود .
اندازه اثر، حداقلA۳ و حداکثر 70*50 سانتی متر و دارای قاب باشد و به آثار کپی شده امتیازی تعلق نمی‌گیرد، طول و عرض پاسپارتو، 4 الی 6 سانتیمتر برای اثر A۳ و 6 الی 8سانتی متر برای اثر 70*50 سانتی متر باشد، آثاری که دارای قاب هستند باید در ابعاد اعلام شده با احتساب پاسپارتو باشد .
مهلت ثبت نام در بخش هنری، ادبی، پژوهش و فناوری این جشنواره تا پایان ماه مبارک رمضان تمدید شده است.
اصل آثار در پایان جشنواره به صاحبان اثر عودت خواهد شد، برای کسب رتبه در مرحله سراسری، حداقل امتیاز کسب شده توسط شرکت کنندگان به شرح جدول ذیل است:

«آیه 9 سوره عنکبوت»؛ منبع بخش خوشنویسی جشنواره قرآن وزارت بهداشت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بدر و ببر