دستگیری دو قاچاقچی تحت تعقیب در استان مرکزی


دستگیری دو قاچاقچی تحت تعقیب در استان مرکزی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی از دستگیری دو قاچاقچی متواری و تحت تعقیب در استان مرکزی با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیروی انتظامی خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری مرکزی، بهروز اکرمی معاون سیاسی استاندار در اینباره اظهار کرد: یکی از اراذل و اوباش شهرستان اراک در آبان ماه سال گذشته به اتهام فروش ۱۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع هروئین متواری شده و تحت تعقیب بود.

وی افزود: نامبرده با حضور درپاکدشت تهران با ادامه کارهای خود نسبت به توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان پاکدشت و اراک اقدام می‌کرد که با اقدامات به عمل آمده از سوی مجموعه نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) استان به همراه ۵ نفر از مرتبطین با ۵ کیلو گرم هروئین شناسایی و دستگیر شدند.

معاون سیاسی استاندار گفت: براساس اطلاعات به دست آمده نامبرده طی چندماه گذشته ۳۰۰ کیلو ماده مخدر در سطح استان توزیع کرده است.

اکرمی گفت: یکی دیگر از قاچاقچیان نیز با ۳۰۵ کیلو ماده گل (ماری جوانا) متواری شده بود، نیز تحت تعقیب قرار گرفت.

وی ادامه داد: نامبرده که فعالیت خود را به ورامین منتقل کرده بود، شناسایی و دستگیر شد و هنگام دستگیری ۳۰۰ نشا و بوته گل (ماری جوانا) از وی کشف شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری تصریح کرد: در ۹ خرداد ماه نیز با رصدهای به عمل آمده از یک دستگاه خودرو حدود یک کیلو گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف و ضبط گردید.

اکرمی با تقدیر از تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان و مجموعه نیروی انتظامی، دستگاه‌های امنیتی و قضائی استان خاطر نشان کرد: استان مرکزی در عرصه مبارزه با مواد مخدر در زمره استان‌های برتر کشور است و امیدواریم با تقویت همکاری همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی و مشارکت مردمی بتوانیم در امر مبارزه با مواد مخدر اقدامات موثرتری را به انجام برسانیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی