اولیایی: پیشکسوتان استقلال رسمی شدند


اولیایی: پیشکسوتان استقلال رسمی شدند

مهر نوشت: مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال اعلام کرد: با پیگیری‌هایی که صورت گرفت شرکت پیشکسوتان استقلال ایرانیان به صورت رسمی به ثبت رسید.

شب گذشته تعدادی از پیشکسوتان تیم فوتبال استقلال تهران به دعوت مدیرعامل پیشین این باشگاه در ضیافت افطار، گرد هم جمع شدند.

کاظم اولیایی در این خصوص اظهار داشت: با تلاشی که حدوداً یک سال به طول انجامید، موفق شدیم شرکت پیشکسوتان استقلال ایرانیان را برای چند هدف بزرگ به صورت رسمی به ثبت رسانده و حالا این شرکت دارای شناسه رسمی هست و اعضای هیات مدیره آن مشخص می‌باشند.

اولیایی: پیشکسوتان استقلال رسمی شدند

وی اضافه کرد: شب گذشته در واقع مجمع این شرکت را تشکیل دادیم و حاضرین در جلسه، اعضای مجمع شرکت مزبور بودند.

رییس هیات مدیره پیشکسوتان استقلال ایرانیان در ادامه بیان داشت: یکی از اهداف این شرکت تشکیل تعاونی سهامی عام استقلال ایرانیان است که در این تعاونی هر هواداری می‌تواند عضو شود. همچنین تشکیل تیم رسمی تیم فوتبال پیشکسوتان استقلال نیز از اهداف این شرکت می‌باشد.

اولیایی: پیشکسوتان استقلال رسمی شدند

اولیایی ادامه داد: در تاسیس این شرکت باشگاه استقلال، وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی همکاری های لازم را داشتند. خوشبختانه در همه جلسات ما نیز یک یا چند نفر از اعضای هیات مدیره و یا مدیران کنونی باشگاه حضور دارند. در همین جلسه شب گذشته میرشاد ماجدی عضو هیات مدیره، علی جباری مسئول کمیته پیشکسوتان و پرویز مظلومی عضو کمیته فنی باشگاه حضور داشتند. همچنین آقایان دکتر مهدی لواسانی و عباس مژدهی پیشکسوتان استقلال که خارج از کشور سکونت دارند، میهمان این ضیافت بودند.

وی در ادامه گفت: آقایان علی جباری، جهانگیر کوثری، نصرالله عبدالهی، پرویز مظلومی، علی سامره و علی نظری جویباری اعضای هیات مدیره هستند و جهانگیر کوثری نیز مدیرعامل است.

اولیایی: پیشکسوتان استقلال رسمی شدند

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در خصوص شرایط کنونی این تیم و محتمل شدن انتخاب یک مربی ایتالیایی برای آن بیان داشت: از آنجایی که در حال حاضر نه شرایط پذیرای استفاده از مربیان ایرانی در استقلال هست و نه شرایط مالی باشگاه اجازه استخدام مربیان درجه یک دنیا را می‌دهد، به نظرم مدیریت باشگاه چاره‌ای جز اینکه سراغ مربیانی در حد استراماچونی برود نداشت. در شرایط کنونی، این عملی ترین تصمیمی بود که می شد گرفت.

وی در ادمه بیان داشت: خیلی‌ها معتقدند که مثل سالهای پیش برای استقلال زمان از دست می‌رود و دارد دیر می‌شود. به نظر من هنوز دیر نشده اما باید باشگاه مراقب باشد تا سرعت آماده سازی تیم برای پیش فصل کم نشود تا تاخیری در این روند پیش نیاید.

در جلسه شرکت پیشکسوتان استقلال همچنین آصفی سخنگوی سابق وزارت خارجه و تاجرنیا عضو اسبق هیات مدیره استقلال هم حضور داشتند.

41 255

کد خبر 1265844

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان