به گزارش افکارنیوز،

بر اساس اعلام شورای صنفی نمایش فیلم سینمایی "ما همه با هم هستیم" تازه ترین ساخته کمال تبریزی این روزها آخرین مراحل از تدوین و جلوه های ویژه کامپیوتری را پشت سر گذاشته و برای عید فطر اکران عمومی خود را آغاز می کند.

این فیلم داستانی کمدی از موقعیت تراژیک سقوط یک هواپیمایی را روایت می‌کند که هر یک از مسافران آن رازهایی دارند؛ راز‌هایی که قرار نیست تا ابد پنهان بماند!. تبریزی با چیدمان داستان و بازیگران پرتعداد خود به صورت مستقیم نگاه خود در این اثر سینمای را مشخص کرده و در انتظار رکوردشکنی در گیشه نشسته است.

پربازیگرترین فیلم تاریخ سینمای ایران روی پرده سینماها/ تصاویر

کمال تبریزی که آثار درخشانی همچون "یک تکه نان"، "طبقه حساس"، فرش باد، "لیلی با من است" و "شیدا" را در کارنامه داشته متاسفانه بعد از شکست سنگین فیلم سینمایی "امکان مینا" به سراغ سینمای گیشه رفت و حالا بعد از مارموز به دنبال اثری گیشه ای به نام "ما همه با هم هستیم" است.

فیلم جدید کمال تبریزی که به تهیه کنندگی رضا میرکریمی درباره سقوط یک هواپیماست. این فیلم به گفته سازندگان جلوه‌های ویژه بسیار سنگینی دارد.

تبریزی که چند سالی است از جشنواره فیلم فجر فاصله گرفته امسال با یک اثر نسبتاً کمدی وارد این عرصه شده و می خواهد با وجود نزدیک به سی بازیگر شانس خود را در کارزار جشنواره فیلم فجر بیازماید. این فیلم سینمایی که فیلمبرداری آن دو ماه و در نقاطی از تهران و قزوین انجام شده بود، از پربازیگرترین فیلم‌های سینمای ایران است.

پربازیگرترین فیلم تاریخ سینمای ایران روی پرده سینماها/ تصاویر

"ما همه با هم هستیم" یک فیلم کمدی است که ماجرایی جذاب و البته کمدی درباره راز‌های مسافران یک هواپیمای درحال سقوط را روایت می‌کند و از آن به عنوان پربازیگرترین فیلم سینمای ایران یاد می‌شود.

محمدرضا گلزار، مهران مدیری، مهناز افشار، لیلا حاتمی، ویشکا آسایش، جواد عزتی، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، مانی حقیقی، سروش صحت، حسن معجونی، مهران غفوریان، نادر فلاح، سیروس گرجستانی، علی شادمان، رضا ناجی، سیاوش چراغی پور، سام نوری، فرزین محدث، بهادر مالکی، یداله شادمانی، مهدی حسینی نیا، شیرین آقارضاکاشی، بهزاد قدیانلو، اشپیتیم آرفی، لیدا فتح اللهی، شیوا بلوچی و دانیال کاظمی بازیگران این فیلم هستند.

پربازیگرترین فیلم تاریخ سینمای ایران روی پرده سینماها/ تصاویر

کمال تبریزی سال گذشته فیلم سینمایی "مارموز" با بازی حامد بهداد را تولید کرد که همچنان در صف اکران قرار دارد. این فیلم در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر اکران و به شدت مورد استقبال اهالی سینما و رسانه قرار گرفت. داستان زندگی شخصی به نام "قدرت" است که سودای رسیدن به قدرت را دارد.