مشارکت عمومی؛ عامل مهم کاهش ضریب خطا در برنامه‌های قرآنی


مشارکت عمومی؛ عامل مهم کاهش ضریب خطا در برنامه‌های قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس جهاددانشگاهی استان همدان با اشاره به اینکه برنامه‌های قرآنی استان می‌تواند بهتر از وضعیت کنونی باشد، بیان کرد: مشارکت عمومی نهاد‌های دولتی و مردمی می‌تواند در کاهش ضریب خطا و هزینه‌های اعمالی و افزایش اثرگذاری برنامه‌ها میان خیل عظیمی از مخاطبان خود مؤثر واقع شود.‌‌

مشارکت عمومی؛ عامل مهم کاهش ضریب خطا در برنامه‌های قرآنیاکبر اسدی، رئیس جهاددانشگاهی استان همدان در حاشیه برگزاری نمایشگاه کتاب قرآن با حضور در غرفه ایکنا اظهار کرد: ماه رمضان فرصت ذی قیمتی است تا مردم جهت بازدید از محصولات قرآنی و فرهنگی این نمایشگاه به تالار قرآن مراجعه کنند.
وی با بیان اینکه اطلاع رسانی و تبلیغات در راستای معرفی نمایشگاه ضعیف بوده است، افزود: برگزاری برنامه‌های قرآنی همچون نمایشگاه نیازمند اطلاع‌رسانی جامع و گسترده‌ای در سطح شهر و فضای مجازی است.
اسدی ادامه داد: برگزاری چنین برنامه‌های می‌تواند در دعوت و هدایت مردم در بهره‌مندی از محصولات قرآنی ـ فرهنگی و به تبع ترویج فرهنگ قرآن در جامعه مؤثر واقع شود.
رئیس جهاددانشگاهی استان ابراز کرد: قرآنی شدن فضای جامعه در کاهش آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی و ایجاد جامعه‌ای سالم و پویا نقش بسیار مهم و مؤثری دارد به عبارتی انس قرآن عامل بازدارنده جامعه برابر هجمه‌های دشمن و آسیب‌های اجتماعی است.
وی با اشاره به اینکه برنامه‌های قرآنی استان می‌تواند بهتر از وضعیت کنونی باشد، بیان کرد: مشارکت عمومی نهاد‌های دولتی و مردمی می‌تواند در کاهش ضریب خطا و هزینه‌های اعمالی و افزایش اثرگذاری برنامه‌ها میان خیل عظیمی از مخاطبان خود مؤثر واقع شود.‌‌
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت