وادار کردن کودک 11 ماهه به کشیدن سیگار! +فیلم


اقدام نسنجیده یک زوج جوان اسپانیایی در وادار کردن کودک خردسال خود به کشیدن سیگار به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

وادار کردن کودک 11 ماهه به کشیدن سیگار! +فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام احمقانه یک زوج جوان اسپانیایی در وادار کردن کودک خردسالشان به کشیدن سیگار را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو که با تلفن همراه و توسط مادر کودک تهیه شده است مشاهده می‌شود که نامزد او با قرار دادن سیگار بر روی لب این کودک ۱۱ ماهه او را به کشیدن آن تشویق می‌کند.

این کودک در حالی که دود سیگار را از دهان خود خارج می‌کند به زبان اسپانیولی می‌گوید: "ممنونم". در حالی که این مرد کودک را وادار می‌کند تا یک بار دیگر سیگار بکشد مادر او در جواب پسرش می‌گوید: "ممنون". در ادامه این کودک تلاش می‌کند تا سیگار را خودش نگه دارد و سعی می‌کند آن را از پدرش بگیرد. سپس این مرد سیگار را از او گرفت و آن را به زمین انداخت. این ویدئو با گریه‌های کودک به اتمام می‌رسد.

پس از انتشار گسترده این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی و به ویژه اینستاگرام مادر این کودک که اهل مادرید اسپانیا است مجبور به عذرخواهی شد. این زن مدعی شد که کودکش وقتی پدرش را در حال سیگار کشیدن می‌بیند مشغول غذا خوردن می‌شود. این زن با ابراز تأسف از این اقدام گفت که سعی داشته فرزند او این عمل چندش‌آور را تجربه کند.

این زن که هویتش مشخص نشده است افزود: "من اشتباه کردم و بسیار متاسفم و از عواقب کارم نگران هستم."

گفتنی است؛ هنوز مشخص نیست آیا مسئولان محلی در مادرید اسپانیا این زوج را به علت انجام این اقدام غیرقابل‌دفاع تحت پیگرد قانونی قرار داده‌اند.

انتهای پیام/

اقدام احمقانه زوج اسپانیایی سوژه رسانه ها شد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم خنده دارترین سکانس سریال پایتخت ! / وقتی ارسطو از زندان بر می‌گردد و دنبال کار ا...