دانشگاه سیستان و بلوچستان: انتساب تصویر بنر دانشگاه به داعش یک شیطنت است


مسلماً ما انتشار این شایعه بی‌پایه و اساس در فضای مجازی را محکوم می‌کنیم و این دانشگاه حق خود می‌داند تا از طریق مجامع ذیصلاح در مورد انتشار دهندگان این شایعات اقدام قانونی کند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: تصویری که در بَنِر این دانشگاه در روز قدس منتشر شده است، از یک مجاهد عرب بوده و انتساب آن به گروهک‌های تروریستی، شیطنت رسانه‌ای است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ،عباس صالحی‌کیا مدیر روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان در مورد بنر منتشر شده این دانشگاه در روز جهانی قدس و مسائل مطرح شده مربوط به آن در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها گفت: تصویر منتشر شده توسط ما تصویر یک مجاهد عرب بوده و هرگونه انتساب این تصویر به گروهک‌های تروریستی و داعشی یک شیطنت رسانه‌ای و حاشیه‌ای به منظور تضعیف روز جهانی قدس از سوی رسانه‌ها و گروهک‌های تکفیری خارج از خانه است.

وی ادامه داد: بی‌تردید، انتشار این قبیل شایعات از سوی این گروهک‌های معاند هدفی جز اختلاف افکنی و تفرقه افکنی میان وحدت شیعه و سنی را به همراه ندارد.

دانشگاه سیستان و بلوچستان: انتساب تصویر بنر دانشگاه به داعش یک شیطنت است

این مقام مسئول در دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: مسلماً ما انتشار این شایعه بی‌پایه و اساس در فضای مجازی را محکوم می‌کنیم و این دانشگاه حق خود می‌داند تا از طریق مجامع ذیصلاح در مورد انتشار دهندگان این شایعات اقدام قانونی کند.

اخیرا در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها تصویری منتشر شد با این عنوان که روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان در بنر روز قدس، عکس یک داعشی را به جای مجاهد فلسطینی منتشر کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فرزند حمید نوری در سوئد بازداشت شد