قطار مسابقات «نسیم رحمت» کانون سادات گورزانگ به ایستگاه آخر رسید


قطار مسابقات «نسیم رحمت» کانون سادات گورزانگ به ایستگاه آخر رسید

وحدانی گفت: سومین مسابقه فرهنگی و ورزشی « نسیم رحمت » در روستای گورزانگ میناب برگزار شد.

« سید احمد وحدانی »، مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری سادات روستای گورزانگ شهرستان میناب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان هرمزگان عنوان کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان و در راستای بهره گیری از فیوضات این ماه، کانون سادات اقدام به برگزاری سومین مسابقه فرهنگی و ورزشی « نسیم رحمت » در روستای گورزانگ کرد.

وی ایجاد فضای نشاط معنوی در بین آحاد جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان، فراهم نمودن زمینه برای جذب اعضا به کانون فرهنگی هنری، احیای کارکردهای مسجد، ارتقا بینش و آگاهی اعضای جامعه نسبت به معارف دینی و آموزه های قرآنی را ازجمله اهداف برگزاری این جشنواره ذکر کرد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری سادات روستای گورزانگ شهرستان میناب با بیان اینکه این دوره از مسابقات در دو بخش فرهنگی و ورزشی انجام شد، افزود: مسابقات ویژه رده سنی زیر 16 سال بود.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در این رخداد در بخش فرهنگی در رشته های قرآن، اذان، تصحیح قرائت و اذکار نماز و مداحی و در بخش ورزشی نیز در رشته های تنیس، شطرنج، دارت و تفنگ بادی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

قطار مسابقات «نسیم رحمت» کانون سادات گورزانگ به ایستگاه آخر رسید

وحدانی با بیان اینکه مسابقات بخش فرهنگی از 20 تا 21 ماه رمضان و مسابقات بخش ورزشی نیز از 22 تا 24 ماه مبارک در روستای گورزانگ برگزار شد، افزود: مسابقات از ساعت 15 و با استقبال خوب مردم برگزار شد.

وی همچنین به معرفی نفرات برتر بخش فرهنگی مسابقات پرداخت و گفت: محمد ذاکری از کانون سادات گورزانگ، محمدرضا شهدادی و امیر رضا کریمی هر دو از مسجد فاطمه الزهرا(س) میناب به ترتیب در رده های اول تا سوم مسابقات رشته قرآن قرار گرفتند.

وحدانی ادامه داد: در رشته اذان نیز احمدرضا کریمی از مسجد فاطمه الزهرا(س) میناب اول، سید حسن وحدانی موسوی از کانون سادات دوم و کامران خادمی از کانون سقای حسین دهستان حکمی سوم شد.

قطار مسابقات «نسیم رحمت» کانون سادات گورزانگ به ایستگاه آخر رسید

وی افزود: امیر علی ذاکری و سید مهدی علم کمالی و علی رضا ذاکری هر سه از کانون سادات گورزانگ به عنوان نفرات اول تا سوم رشته تصحیح قرائت و اذکار نماز انتخاب شدند.

این فعال فرهنگی مذهبی اضافه کرد: در رشته مداحی نیز محسن دادی نژاد از کانون سقای حسین حکمی اول و امیر علی ذاکری از کانون سادات گورزانگ دوم شد.

وی به معرفی نفرات بخش ورزش این دوره از مسابقات پرداخت و گفت: در رشته تفنگ بادی سید مهدی علم کمالی اول، محمد امین خوش صوت دوم و امیر حسین جعفری سوم شد.

قطار مسابقات «نسیم رحمت» کانون سادات گورزانگ به ایستگاه آخر رسید

وحدانی افزود: سید مهدی علم کمالی، امیر علی ذاکری و زکریا دیانت به ترتیب در جایگاه اول تا سوم مسابقات رشته تنیس قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در رشته دارت نیز مقام اول به سید مهدی علم کمالی، مقام دوم به علی رضا ذاکری و مقام سوم به محمد ذاکری رسید.

گفتنی است؛ گورزانگ یکی از روستاهای بخش بنذرک شهرستان میناب است و براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 حدود سه هزار و 516 نفر جمعیت دارد و در فاصله 11 کیلومتری مرکز شهر میناب واقع شده است.

پایان پیام/88

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟