جذاب‌ترین بازیگران مرد کره‌ای؛ چشم‌بادامی‌های پرطرفدار!


فیلم‌ها و سریال‌های کره‌ای در میان مردم سراسر جهان طرفداران زیادی دارد. البته این امر بی‌دلیل نیست و می‌توان گفت که آن‌ها سریال‌های خوب و درخشانی را در میان آثار خود بر جای گذاشتند.

فیلم‌ها و سریال‌های کره‌ای در میان مردم سراسر جهان طرفداران زیادی دارد. البته این امر بی‌دلیل نیست و می‌توان گفت که آن‌ها سریال‌های خوب و درخشانی را در میان آثار خود بر جای گذاشتند. بیشتر این سریال‌ها موفقیت خود را مدیون هنرپیشه‌هایی هستند که با هنرنمایی در این مجموعه‌ها دل هزاران بیننده را بدست می‌آورند. اما چطور می‌شود که یک بازیگر در میان هزاران بازیگر دیگر می‌درخشد؟ توانایی بازیگری، استعداد، خلاقیت و شاید مهمتر از همه جذابیت ظاهری از عواملی ست که یک بازیگر را به شهرت، محبوبیت و ثروت می‌رساند. در ادامه ما نام جذاب‌ترین بازیگران کره‌ای مرد را برایتان آورده ایم. اگر دوست دارید با آن‌ها آشنا شوید، در ادامه همراه مان باشید.

سو جی سوب

جذاب‌ترین بازیگران مرد کره‌ای؛ چشم‌بادامی‌های پرطرفدار!

سو جی سوب هنرپیشه، بازیگر سینما، خواننده و مدل اهل کره جنوبی است. او فعالیت حرفه‌ای خود را ابتدا به عنوان یک مدل برای شلوار جین در سال ۱۹۹۵ آغاز کرد و سپس در سال ۱۹۹۶ وارد عرصه بازیگری شد. در حال حاضر، او یکی از بهترین بازیگران در صنعت سینمای کره به حساب می‌آید. البته استعداد‌های او تنها به بازیگری ختم نمی‌شود، بلکه او در زمینه موسیقی و ورزش نیز شهرت قابل ملاحظه‌ای به دست آورده است. هواداران سو جی سوب، او را شخصی بااستعداد می‌دانند. او موفق به دریافت جوایز زیادی از جمله KBS Drama Award شده است. او شهرت، محبوبیت و ثروت را با هم دارد، اما خودش اعتراف کرد که یک زندگی ساده را بیشتر می‌پسندد. جدا از شخصیت فوق العاده‌ای که سو جی دارد، جذابیت ظاهری او نیز بر محبوبیت اش بی تاثیر نبوده است.

مینهو شینی

جذاب‌ترین بازیگران مرد کره‌ای؛ چشم‌بادامی‌های پرطرفدار!

مینهو شینی یکی از مشهورترین بازیگران کره‌ای است. او با فعالیت در حوزه‌های بازیگری و مادلینگ درآمد قابل ملاحظه‌ای را برای خود رقم زده است. علاوه بر بازیگری، او در زمینه موسیقی نیز فعالیت دارد. او با استعداد‌های ذاتی اش، توانسته نام خود را به عنوان یک خواننده رپ در میان مردم ثبت کند. او سفیر برند «UNICEF UNIHERO» نیز هست. جدا از تمام مهارت‌هایی که او دارد، یکی از علت‌های مهم شهرت و محبوبیت او، چهره جذاب اش است.

آن جائه هیون

جذاب‌ترین بازیگران مرد کره‌ای؛ چشم‌بادامی‌های پرطرفدار!

آن جائه هیون بازیگر و مانکن اهل کره جنوبی است که از سال ۲۰۰۹ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. در سال ۲۰۱۵، آن جائه هیون در اولین نقش اصلی خود به عنوان یک دکتر خون آشام در «خون» ایفا کرده است. او همچنین مجموعه‌ای به عنوان یک ستاره در فیلم چینی عاشقانه-رمانتیک «عروسی کتاب مقدس» بازی کرده است. اگرچه او چند سالی ست فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرده، اما در همین فرصت کم توانست خودش را در جایگاه مشهورترین ستاره‌ها قرار دهد. البته نمی‌توان تاثیر چهره زیبای او را در شهرت و محبوبیت اش نادیده گرفت. در واقع زیبایی ظاهری او بود که نظر طراحان مد و بعد‌ها کارگردانان را به خود جلب کرد.

کیم سو هیون

جذاب‌ترین بازیگران مرد کره‌ای؛ چشم‌بادامی‌های پرطرفدار!

کیم سو هیون بازیگر مطرح کره‌ای است. او فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۲۰۱۳ آغاز و محبوبیت اش را با بازی در مجموعه‌های «رؤیای بلند»، «ماه در آغوش خورشید»، «افسانه خورشید و ماه»، «تو از ستاره‌ها آمدی» و «دزد‌ها و مخفیانه» به دست آورده‌است. یکی از دلایلی که باعث شد در همان ابتدای راه، تهیه کنندگان زیادی به سمت کیم سو جذب شوند، چهره جذاب اش بود. او با قد بلند و پوست صاف و بدون لکی که دارد، جای خودش را در میان جذاب‌ترین ستاره‌های کره‌ای ثبت کرده است.

جانگ گیون سوک

جذاب‌ترین بازیگران مرد کره‌ای؛ چشم‌بادامی‌های پرطرفدار!

جانگ گیون سوک بازیگر، خواننده و مدل اهل کشور کره جنوبی است که توانایی اش را با بازی در فیلم «switch» نشان داد. او که تنها فرزند خانواده بود، در سن ۵ سالگی کار خود را به عنوان یک مدل آغاز کرد. هنگامی که والدین او قصد فروش منزل خود را داشتند، خریداری که به منزل آن‌ها آمده بود وقتی گیون سوک را دید به پدر و مادرش توصیه کرد که او می‌تواند به عنوان یک مدل، آینده درخشانی داشته باشد. او نیز از همان زمان فعالیت خود را در تلویزیون به عنوان یک کودک مدل آغاز کرد و تا سالیان سال ادامه داد. اما گویا مدل بودن به تنهایی برایش کافی نبود، زیرا تصمیم گرفت که خود را به یک بازیگر ثابت تبدیل کند. در سال ۲۰۰۵ نقش گیون سوک به عنوان پسر رئیس‌جمهور در درام «lovers in parague» باعث شد که او بتواند خود را به عنوان چهره‌ای خاص در نگاه طرفداران درام‌های کره‌ای مطرح کند. اگر چه او عاشق رستوران و غذا خوردن است، اما این عادت ذره‌ای از تناسب اندام و جذابیت ظاهری اش کم نکرد. نام جانگ گیون به عنوان یکی از جذاب‌ترین ستاره‌های کره‌ای در تاریخ ثبت شده است.

جی چانگ-ووک

جذاب‌ترین بازیگران مرد کره‌ای؛ چشم‌بادامی‌های پرطرفدار!

جی چانگ-ووک بازیگر مرد و خواننده اهل کره جنوبی است. او فعالیت بازیگری خود را از سال ۲٠۰۶ آغاز کرد و به واسطه ایفای نقش اصلی دونگ-هه در سریال «Smile again» به شهرت و محبوبیت دست یافت. علاوه بر موفقیت‌ها و جوایزی که او در زمینه بازیگری به دست آورد، زیبایی چهره و اندام V شکل و ورزشکارانه اش، یکی از علت‌های شهرت و محبوبیت او بود.

سونگ سیونگ هون

جذاب‌ترین بازیگران مرد کره‌ای؛ چشم‌بادامی‌های پرطرفدار!

سونگ سیونگ هون هنرپیشه، بازیگر سینما و مدل اهل کره جنوبی است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته می‌توان به «سرنوشت»، «سایمدانگ» و «خاطرات درخشان» اشاره کرد. از زمانی که او پا به عرصه بازیگری گذاشت، تا زمانی که به شهرت و محبوبیت رسید، زمان زیادی طول نکشید. در واقع او با توانایی و جذابیت ظاهری که داشت، خیلی زود توانست جای خودش را در میان ستاره‌ها باز کند. او نه تنها در کره که در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد.

سو کانگ جون

جذاب‌ترین بازیگران مرد کره‌ای؛ چشم‌بادامی‌های پرطرفدار!

سو کانگ تنها ۲۶ سال دارد، اما با همین سن کم، توانسته توجهات بسیاری را به سمت خود جلب کند. او با بازی در بهترین فیلم‌های کره ای، نام خود را در میان بازیگران مطرح این کشور ثبت کرده است. علاوه بر توانایی‌های هنرمندانه، او هواداران بسیاری را به دلیل چهره اش، به خصوص چشمان قهوه‌ای زیبایش، جذب کرده است. از شو‌های واقع نمای معروف کره‌ای که موجب شهرت او شد می‌توان به «Roommate» اشاره کرد. در حال حاضر، او نه تنها در کره، بلکه در تمام جهان نیز شناخته شده است.

وون بین

جذاب‌ترین بازیگران مرد کره‌ای؛ چشم‌بادامی‌های پرطرفدار!

وون بین بازیگر اهل کره جنوبی می‌باشد که پس از ایفای نقش در سریال «پاییز در قلب من» در سال ۲۰۰۰، به محبوبیت چشم‌گیری دست یافت و پس از آن در فیلم‌های «ته‌گوکی»، «مادر» و «مردی از هیچ‌کجا» ایفای نقش کرد. علاوه بر چهره زیبا، این بازیگر اندام متناسبی نیز دارد که برای جذب هواداران بیشتر، بی تاثیر نبوده است. او شخصیتی سخت کوش و با انگیزه دارد که گویی هیچوقت از کار کردن سیر نمی‌شود. همین تلاش او موجب شد که نامش در میان موفق‌ترین بازیگران کره ای، ثبت شود.

سونگ جونگ-کی

جذاب‌ترین بازیگران مرد کره‌ای؛ چشم‌بادامی‌های پرطرفدار!

سونگ جونگ-کی بازیگر اهل کره جنوبی است که با ایفای نقش در سریال «رسوایی سونگ‌کیون‌کوان» و حضور در برنامه «مرد دونده» به شهرت رسید. اولین حضور چشم‌گیر او در سال ۲۰۱۲و در ملودرام «مرد بی‌گناه» بود. او همچنین در فیلم موفق «پسر گرگ‌نما» نیز به ایفای نقش پرداخت و درخشید. او در سال ۲۰۱۶ و پس از اتمام خدمت سربازی، با بازی در سریال «نسل خورشید»، به حرفه خود بازگشت. در اکتبر همان سال او با سونگ هی-کیو (بازیگر سریال نسل خورشید) ازدواج کرد و تیتر روزنامه و مجلات شد. اگرچه او یکی از موفق‌ترین بازیگران کره‌ای ست، اما این شهرت را ساده به دست نیاورد. در حال حاضر نام او در فهرست پردرآمدترین بازیگران کره‌ای قرار دارد.

لی مین هو

جذاب‌ترین بازیگران مرد کره‌ای؛ چشم‌بادامی‌های پرطرفدار!

لی مین هو بازیگر مرد و خواننده اهل کشور کره جنوبی است. او بازیگری را در سریال‌های درام کوتاه از سال ۲۰۰۶ آغاز کرد و پس از آن به دلیل بازی در نقش گو جون پیو در مجموعه تلویزیونی «پسران فراتر از گل‌ها» شناخته شد. او همچنین برای بازی در مجموعه تلویزیونی کمدی عاشقانه «ذائقه شخصی» و مجموعه اکشن و عاشقانه «شکارچی شهر» به عنوان بازیگر درام مطرح شد. علاوه بر بازیگری، او در خوانندگی نیز فعالیت دارد و جزو یکی از پردرآمدترین بازیگران کره‌ای شناخته می‌شود. لی مین هو در فهرست جذاب‌ترین ستاره‌های کره ای، رتبه یک را از آن خود کرده است.

bartar​inha.‎​ir

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد