برگزاری بزرگداشت شهدای قیام 15 خرداد در اردبیل


برگزاری بزرگداشت شهدای قیام 15 خرداد در اردبیل

گروه اجتماعی- مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای قیام خونین 15 خرداد در اردبیل خبر داد.

برگزاری بزرگداشت شهدای قیام 15 خرداد در اردبیلیاسر شاهی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای قیام خونین 15 خرداد در اردبیل خبر داد و افزود: همزمان با این بزرگداشت یادواره شهدای فصل بهار اردبیل نیز با حضور مردم شهیدپرور این شهر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مراسم در مهدیه شهر اردبیل برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: مراسم بزرگداشت شهدای قیام 15 خرداد همزمان با سراسر کشور در اردبیل نیز برگزار خواهد شد و قرار است مراسم زنانه این بزرگداشت نیز در شبستان مهدیه برگزار شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل از مشارکت 15 نهاد مختلف فرهنگی و اجتماعی اردبیل در برگزاری این یادواره خبر داد و بیان کرد: روز چهارشنبه همزمان با سالروز قیام خونین 15 خرداد این مراسم از ساعت 11 صبح در مهدیه اردبیل آغاز خواهد شد.

شاهی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام 15 خرداد یادآور شد: شهدای ما در تمامی اعصار و قرون برای ما الگوی ایثار و گذشت و فداکاری هستند و امروز آنچه که از امنیت و فلاح در کشور مشاهده می‌شود به برکت خون پاک این شهیدان است.

وی یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و مدافع وطن را نیز گرامی داشت و گفت: امروز در ایران باب شهادت باز است و دشمنان ما از هر سو با قصد و نیت شیطنت‌آمیز همواره درصدد تضعیف پایه‌های نظام هستند که با جانفشانی‌‌های مدافعان وطن ما هر روز شاهد بالندگی این نظام در عرصه‌های جهانی هستیم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل جایگاه ایران را در مجامع بین‌المللی یک جایگاه رفیع اعلام کرد و گفت: اسلام‌خواهی ملت ایران بر دنیا ثابت شده است و شهدای ما هر کدام سندی بر اثبات هویت دینی و اسلامی ما در جهان هستند که دشمنان تاب حمل این عظمت را ندارند.

شاهی از عموم مردم اردبیل دعوت کرد تا با حضور گسترده خود در گرامیداشت شهدای 15 خرداد و یادواره شهدای فصل بهار اردبیل بار دیگر عهد و پیمانی مجدد با خون شهدا در راه حفظ آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ببندند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!